تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی حضرت موعود(عج) با 130 عنوان کتاب در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عرضه «آسیب‌شناسی جامعه منتظر» در نمایشگاه قرآن کریم

کتاب آسیب‌شناسی جامعه منتظر

موسسه فرهنگی حضرت موعود(عج) با 130 عنوان کتاب در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت خواهد کرد.

كتاب «آسیب‌شناسی جامعه منتظر» نوشته سیدمحمد میرتبار برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

علی‌اکبر باور، مسئول غرفه موسسه فرهنگی مهدی موعود(عج) در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که این موسسه با حدود 130 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن کریم حضور خواهد داشت، اظهار کرد: «آسیب‌شناسی جامعه منتظر»، «جلوه‌های مهدوی در کلمات رضوی»، «پیامک‌های مهدوی» کتاب‌هایی‌اند که برای نخستین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه ‌خواهند شد.

وی ساعت بازدید عمومی از نمایشگاه قرآن را قدری دیر ‌هنگام دانست و گفت: با توجه به این‌که این نمایشگاه در روز‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، بهتر بود از ساعت 16 امکان بازدید از نمایشگاه فراهم می‌شد.  زمان بازدید از نمایشگاه از پنج بعدازظهر تا نیم‌ساعت بعد از نیمه‌شب درنظر گرفته شده است كه غرفه‌داران را خسته می‌كند.

«باور» از محدود شدن غرفه‌های ناشران به نسبت سال گذشته انتقاد کرد و گفت: سال گذشته این موسسه مدیریت بخش مهدویت نمایشگاه را برعهده داشت اما امسال با وجود تلاش بسیار نتوانستیم مدیریت این بخش را بر عهده بگیریم. بنابراین غرفه مستقل 12 متری برای این موسسه اختصاص داده شد که فضای محدودی است.

موسسه فرهنگی حضرت موعود(عج) در غرفه شماره 118 نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم واقع در شبستان مصلای امام خمینی(ره) حضور خواهد داشت.

تنظیم: هومن بهلولی