تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مقاله الکترونیکی تحت عنوان «اشتباهات وبلاگ نویسان ایرانی!» را در باشگاه کاربران خود منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان بررسی می کند:

اشتباهات وبلاگ نویسان ایرانی!

وبلاگ

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مقاله الکترونیکی تحت عنوان «اشتباهات وبلاگ نویسان ایرانی!» را در باشگاه کاربران خود منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مقاله الکترونیکی تحت عنوان «اشتباهات وبلاگ نویسان ایرانی!» را در سایت این موسسه منتشر کرد.

این مقاله به بررسی اشتباهاتی که بیشتر وبلاگ نویسان ایرانی انجام می دهند، پرداخته است که از آن جمله می توان به فونت درشت!، موزیک در وبلاگ ، جاوا اسکریپت، نظر دهی بی معنا یا تبلیغی، نا سزا گویی و کلمات نامناسب، استفاده از تصاویر حجیم ، کپی از نرم افزار ورد مایکروسافت، کپی برداری بیش از حد از وبلاگ دیگران، ندید گرفتن پند دیگران، آزار بیننده با ممنوع کردن کلیک راست، عدم درج منابع و یا نام نویسنده، نوشتن سر تیتر های دهان پر کن یا فریبنده، عدم رعایت اخلاق مطبوعاتی و نشر، عکس های بی ربط به موضوعات وبلاگ، اشاره کرد.

در بخشی از این مقاله می خوانیم: در اكثر موارد، موسیقی زمینه وبلاگ تنها یك مزاحم آزار دهنده است. به خاطر داشته باشید، خوانندگان وبلاگ برای خواندن مطالب شما به وبلاگتان می‌آیند، نه شنیدن موسیقی!

گفتنی است علاقه مندان می توانند این مقاله را در باشگاه کاربران تبیان مطالعه بفرمایند.

تنظیم: هومن بهلولی