تبیان، دستیار زندگی
جواد نكونام را باید آخرین صید استقلال در فصل نقل و انتقالات دانست؛ بازیكنی كه هر چند هنوز قراردادی با آبی‌ها نبسته اما مشكلی هم بر سر راه حضورش در این تیم وجود ندارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین وضعیت نکونام و استقلال


جواد نكونام را باید آخرین صید استقلال در فصل نقل و انتقالات دانست؛ بازیكنی كه هر چند هنوز قراردادی با آبی‌ها نبسته اما مشكلی هم بر سر راه حضورش در این تیم وجود ندارد.

جواد نکونام

هر چند در ابتدا حضور كاپیتان تیم ملی ایران و یكی از محبوب‌ترین بازیكنان اوساسونا در استقلال به شویی مدیریتی تعبیر می‌شد اما اكنون با وضعیتی كه به وجود آمده باید حضور این بازیكن را در استقلال را جدی دانست. نكونام كه سال گذشته در گفت‌وگو با ایسنا اعلام كرده بود دوست دارد فوتبالش را در یكی از دو باشگاه بزرگ تهران به پایان برساند، با توجه به قرارداد مشروطی كه با اوساسونا دارد گران‌ترین بازیكن اوساسوناست و نگه داشتن این بازیكن در اوج بحران اقتصادی اسپانیا تصمیمی منطقی به نظر نمی‌رسد. به همین خاطر است كه اوساسونا حاضر شده در قبال دریافت مبلغی هر چند نه چندان زیاد رضایت‌نامه این بازیكن را صادر كند تا حداقل از زیر بار هزینه زیاد حفظ این بازیكن خارج شود.

نكونام كه پنج‌شنبه قبل برای انجام كارهای شخصی‌اش به پمپلونا سفر كرده بود، به همراه محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌اش گفت‌وگویی با سران باشگاه اوساسونا انجام داد؛ مذاكراتی كه در نهایت به خروج قطعی این بازیكن از تیم اسپانیایی منجر شد. قرار بود اگر نكونام نتواند مسوولان اوساسونا را برای جدایی متقاعد كند، در اسپانیا بماند و از فردا (سه‌شنبه) تمریناتش را با اوساسونا آغاز كند اما همین كه شنبه شب نكونام به ایران بازگشت خودش می‌تواند مهمترین نشانه برای بازگشت كاپیتان تیم ملی به فوتبال ایران باشد.

هر چند برخی رسانه‌ها اعلام كرده‌اند كه نكونام با استقلال قرارداد داخلی بسته اما تنها تاكنون توافق نهایی صورت گرفته و قراردادی بین دو طرف به امضا نرسیده و قرار شده پس از بازگشت فتح‌الله‌زاده از مالزی قرارداد بین استقلال و كاپیتان تیم ملی منعقد شود؛ قراردادی كه به احتمال فراوان روز پنج‌شنبه و همزمان با آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر در هیات فوتبال تهران به ثبت خواهد رسید و این چنین نكونام در نخستین بازی لیگ غایب اصلی تركیب استقلال خواهد بود

هر چند برخی رسانه‌ها اعلام كرده‌اند كه نكونام با استقلال قرارداد داخلی بسته اما تنها تاكنون توافق نهایی صورت گرفته و قراردادی بین دو طرف به امضا نرسیده و قرار شده پس از بازگشت فتح‌الله‌زاده از مالزی قرارداد بین استقلال و كاپیتان تیم ملی منعقد شود؛ قراردادی كه به احتمال فراوان روز پنج‌شنبه و همزمان با آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر در هیات فوتبال تهران به ثبت خواهد رسید و این چنین نكونام در نخستین بازی لیگ غایب اصلی تركیب استقلال خواهد بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا