تبیان، دستیار زندگی
آیین افتتاح بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و با حضور رییس جمهور در مصلای بزرگ تهران آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور گشایش یافت

مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه قرآن کریم

آیین افتتاح بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و با حضور رییس جمهور در مصلای بزرگ تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، آیین افتتاح بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و با حضور رییس جمهور در مصلای بزرگ تهران آغاز شد.

شعار این دوره از نمایشگاه، "قرآن؛ فرهنگ بیداری" است و این نمایشگاه از بخش‌های بحث، پژوهش، تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی، عترت، فرهنگ رضوی، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کرسی‌های نظریه‌پردازی، تحول در علوم انسانی، ره‌یافتگان، تولید ملی، عفاف و حجاب و فرقه‌های کاذب تشکیل شده است.

در این دوره از نمایشگاه در بخش بین‌الملل و با همکاری جامعةالمصطفی(ص) العالمیه شرکت کنندگانی از 50 کشور حضور دارند.

همچنین در این نمایشگاه بخش‌های هنری با رشته‌های خط، گرافیک، نگارگری، خوشنویسی، 50 گروه نمایش خیابانی، 15 گروه نمایش محیطی و 30 گروه نمایش پرده‌خوانی انقلاب فعالیت خواهند کرد و مراسم رونمایی از آثار جدید قرآنی نیز برگزار خواهد شد.

در دوره بیستم نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران، برای نخستین بار بخش فروش نشر مکتوب از کشورهایی مانند عراق و لبنان فعالیت خواهد کرد. این نمایشگاه از 26 تیر تا 25 مرداد از ساعت 17 تا 24 در روزهای عادی و از ساعت 14 تا 24 در روزهای تعطیل، فعال خواهد بود.

تنظیم: هومن بهلولی