تبیان، دستیار زندگی
با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جشنواره رمضان انجمن‌ها نیز آغاز می‌گردد. در این جشنواره، یک رقابت بی نظیر شکل خواهد گرفت تا شاهد آن باشیم که جوایز ارزنده را کدام یک از کاربران به خود اختصاص خواهند داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوایز ارزنده در جشنواره رمضان انجمن‌ها

جوایز ارزنده در جشنواره ی رمضان انجمن ها

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جشنواره‌ی رمضان انجمن‌ها نیز آغاز می‌گردد. در این جشنواره یک رقابت بی نظیر شکل خواهد گرفت تا شاهد آن باشیم که جوایز ارزنده را کدام یک از کاربران به خود اختصاص خواهند داد.

از شما عزیزان دعوت می‌کنیم که در این رقابت مفید شرکت کنید و با حضور خود در این مسابقه رونق بخش اجرای این مسابقه باشید. مسابقه‌ای 50 روزه، که آغاز آن همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خواهد بود و  تا 20 شهریور ماه ادامه خواهد داشت. این مسابقه به صورت امتیازی طراحی شده است و کاربران شرکت کننده باید بکوشند تا بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنند.

امیدواریم این مسابقه با استقبال شما کاربران عزیز مواجه شود و برگزاری آن باعث گردد که علاوه بر پویایی بیشتر انجمن‌ها و جذب کاربران جدید توسط کاربران قدیمی، بتوانیم مهارت تعامل خود با کاربران دیگر را بهبود بخشیم و بر اطلاعات و دانش خود افزوده و تخصص و توانایی خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم.

انجمن‌های تخصصی تبیان، از شما كاربران عزیز، برای شركت در این مسابقه جذاب و پر هیجان دعوت می‌كند.

جهت اطلاع از قوانین مسابقه اینجا را کلیک کنید.

جوایز در نظر گرفته شده برای برندگان این مسابقه: 

جایزه نفر برتر: کمک هزینه ی سفر سوریه به مبلغ 300000 تومان

جایزه ی نفر اول: کارت هدیه به ارزش 100000 تومان

جایزه ی نفر دوم: کارت هدیه به ارزش90000 تومان

جایزه ی نفر سوم: کارت هدیه به ارزش 80000 تومان

جایزه ی نفر چهارم: کارت هدیه به ارزش 50000 تومان

جایزه ی نفر پنجم: کارت هدیه به ارزش 50000 تومان

جایزه ی نفر ششم: کارت هدیه به ارزش 50000 تومان

جهت شرکت در این مسابقه می‌بایست ابتدا در این تاپیک ثبت نام نموده و اعلام آمادگی کنید تا به عنوان یکی از شرکت کنندگان در این مسابقه بتوانید با کاربران دیگر به رقابت بپردازید.


باشگاه كاربران تبیان - انجمن‌های تخصصی