تبیان، دستیار زندگی
کتاب “خودم را می بینیم ” از مجموعه بازی با علم نوشته “ویکی کاب” به تصویرگری “جولیا گورتن “و ترجمه “شهلا انتظاریان” منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

(خودم را می بینم) از مجموعه «بازی با علم» وارد بازار شد
کتاب خودم را می بینیم

کتاب “خودم را می بینیم ”‌ از مجموعه بازی با علم نوشته “ویکی کاب”‌ به تصویرگری “جولیا گورتن “و ترجمه “شهلا انتظاریان”‌ منتشر شد.

کودکان امروز در دنیایی زندگی می کنند که پر از اکتشاف ها و فعالیت های علمی بزرگ است، بنابراین باید از همان ابتدا با علم و فعالیت های علمی به زبان ساده و کودکانه به خوبی آشنا شود تا بتواند دنیایی را که در آن زندگی می کنند، راحت تر بشناسند .

مجموعه کتاب های “بازی با علم ”‌ که توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان منتشر شده است ، مجموعه ای است که تلاش کرده تا برخی مسائل علمی را به زبان ساده و قابل فهم برای کودکان توضیح دهد. کتاب هایی سرشار از سۆال های ساده که برای یافتن پاسخ های آن ها، کودکان را تشویق می کند تا آزمایش های ساده ای را انجام دهند و خودشان به جواب برسند.

“در برابر باد می ا یستم”‌، “خیس می شوم”‌ ،”‌به زمین می خورم”‌ کتاب هایی است که قبلا از این مجموعه چاپ شده است .

تا کنون تصویر خود را در چه جاهایی توانسته اید ببینید؟ آیا همیشه می توانید صورت خود را در آینه ببینید؟ چرا نمی توانیم خودمان را در علف ها ببینیم ؟ و…

پاسخ این کنجکاوی های کودکانه را در کتاب “خودم را می بینیم”‌ خواهید یافت.

لازم به ذکر است در نخستین جشنواره ی ملی انتخاب کتاب سال کودک ونوجوان که در بهمن ماه گذشته برگزار شد، مجموعه کتاب “بازی با علم”‌ لوح تقدیر به همراه جایزه و تندیس جشنواره را به خاطر ترجمه ی خوب و روان و انتخاب مجموعه علمی مناسب برای کودکان به خود اختصاص داد.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:هدهد-فریبا زرقلمی

مطالب مرتبط:

سیمرغ قصه‌های مردم ایران در راه است

مهمان‌های ناخوانده در دستان کودکان کره‌ای

«قلب‌های نارنجی» به کلاغ‌های سپید مونیخ پیوست

نشست دو پنجره با حضور آتوسا صالحی در بندرعباس

به نام خالق زیبایی‌ها

آموزش صرفه‌جویی به کودکان با ساخت

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.