تبیان، دستیار زندگی
ولید شد فیلم كوتاه ایرانی در جشنواره بوسان استفاده نابینایان از اینترنت در تبریز 4 هزار نمایش در كشور تولید شد تهران – معاون امور شهرستانهای مركزهنرهای نمایشی كشور اعلام كرد: در سال گذشته  بیش از 4 هزار نمایش سال گذشته د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

4 هزار نمایش در كشور تولید شد

فیلم كوتاه ایرانی در جشنواره بوسان

استفاده نابینایان از اینترنت در تبریز

4 هزار نمایش در كشور تولید شد

تهران – معاون امور شهرستانهای مركزهنرهای نمایشی كشور اعلام كرد: در سال گذشته  بیش از 4 هزار نمایش سال گذشته در كشور تولید شده است.

دشت گلی با بیان این مطلب ، گفت: این نمایش ها نزدیك به 48 هزار اجرا و بالغ بر 12 میلیون تماشاگر داشته اند. وی حمایت از انجمن های نمایش را از اهداف این مركز دانست و افزود: برای حمایت از این انجمن ها در خصوص اعزام كارشناس ، مربی های آموزشی ، مجلات نمایشی و غیره اقداماتی صورت گرفته است. معاون امور شهرستان های مركز هنرهای نمایشی كشور گفت: اقداماتی برای هنرمندانی كه تحت پوشش بیمه قرار ندارند در دست انجام است تا اینگونه افراد نیز از خدمات بیمه بهره مند شوند.

فیلم كوتاه ایرانی در جشنواره بوسان

تهران – هشت فیلم كوتاه ایرانی در بیستمین جشنواره آسیایی فیلم های كوتاه بوسان در كره جنوبی به نمایش در می آید.

به گزارش شبكه خبر، در این جشنواره فیلم های كوتاه "پدر آسمانی" و" خاك پوك" 28 و 30 اردیبهشت فیلم های "لذت آتش "، "تصنیف زندگی"،" زنگو و كشتی نوح" 28 و29 اردیبهشت، فیلم "خاك خوب" 27 و 29 اردیبهشت و فیلم "بچه مگس" 27 و 29 اردیبهشت نمایش داده می شود.

بیستمین جشنواره آسیایی فیلم های كوتاه بوسان از 28 تا 30 اردیبهشت در كره جنوبی برگزار می شود.

استفاده نابینایان از اینترنت در تبریز

تبریز – كارگاه رایانه و اینترنت آموزشگاه نابینایان شهید مرادی تبریز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش راه اندازی شد.

به گزارش واحد مركزی خبر، دراین كارگاه دانش آموزان نابینا با سیستم برجسته نگار، از رایانه و  سایت های اینترنتی استفاده می كنند.این كارگاه با هزینه ای بیش از170 میلیون ریال راه اندازی شده كه بخشی از هزینه آن را بنیاد خیریه دانش وهنر پرداخت كرده است.