تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم متفاوت‌تر از هر سال ظاهر خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم:

تبیان پررنگ تر از هر سال

پیام حسن زاده؛ مدیر روابط عمومی موسسه تبیان

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم متفاوت‌تر از هر سال ظاهر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم با برنامه‌ها و طرح‌های خاص متفاوت‌تر از هر سال ظاهر خواهد شد.

مهندس پیام حسن زاده مدیر روابط عمومی موسسه تبیان در خصوص برنامه های بیستمین نمایشگاه قرآن کریم این موسسه گفت: برنامه‌هایی مانند حضور مدیران مختلف بخش‌ها برای پاسخ گویی به سۆالات کاربران ، مسابقات روزانه، مسابقات ویژه مراسم‌های مختلف در طول نمایشگاه، دعوت از شخصیت‌های مهم در داخل غرفه، نشست هایی با حضور کاربران در نمایشگاه و برنامه های متنوع دیگر برای استقبال از بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

مهندس پیام حسن زاده با اشاره به حضور مستمر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در نمایشگاه های قرآن افزود : کاربران و مراجعه کنندگان در این دوره از نمایشگاه می‌توانند با تبیان متفاوتی روبرو و با تمامی بخش‌های موسسه از نزدیک آشنا شوند و حضور مستمر مدیران بخش‌ها در این دوره از نمایشگاه از طرح‌های جدید این دوره به حساب می‌آید.

وی افزود: در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم موسسه تبیان در انتهای سالن شبستان اصلی بخش رسانه های دیجیتال غرفه 77 منتظر حضور کاربران و بازدیدکنندگان می‌باشد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند اخبار مرتبط با حضور تبیان در بیستمین نمایشگاه قرآن کریم را از سایت این موسسه پی گیری کنند.

گزارش: مونا ناصرپور

تنظیم: هومن بهلولی