تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی در موسسه تبیان ظهر روز گذشته 16/2/82 بنا به دعوت بخش ورزشی سایت تبیان علی دایی میهمان این موسسه بود. علی دایی كه به همراه یكی از دوستانش به تبیان آمده بود ، ابتدای  ورود مورد استقبال پرسنل و اعضاء قرار گرفت و سپس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی دایی كاپیتان تیم ملی در موسسه تبیان

ظهر روز گذشته 16/2/82 بنا به دعوت بخش ورزشی سایت تبیان علی دایی میهمان این موسسه بود. علی دایی كه به همراه یكی از دوستانش به تبیان آمده بود ، ابتدای  ورود مورد استقبال پرسنل و اعضاء قرار گرفت و سپس در دفتر مدیر عامل موسسه جناب آقای دكتر علیرضا طالب پور مورد استقبال رسمی و پذیرایی قرار گرفت.

دراین نشست صمیمی و خصوصی ، كاپیتان كشورمان با فعالیت ها و برنامه های این پایگاه اینترنتی آشنا شد و در خصوص مسائل ورزش كشور و مشكلات حاكم بر آن سخن گفت .

علی دایی در ادامه جلسه ضمن اشاره به نقش مهم و كاربردی اطلاع رسانی و اینترنت در عصر جدید، فعالیت دراین امر را به منظور جذب جوانان رسیدن و اهداف فرهنگی و اسلامی مهم تلقی نمود و آن را سرلوحه اهداف كاری متولیان امور مملكتی و فرهنگی دانست.

دراین جلسه صمیمانه بازیكن بزرگ كشورمان علی دایی ازمسائل فوتبال و شخصی خود سخن گفت كه بزودی به همراه گزارش تصویری تقدیم حضورتان می گردد.

در پایان گفتگو ، علی دایی با اشاره به مشغله و در پیش داشتن سفر زودهنگامش از حضور خود در تبیان اظهار خرسندی و خوشحالی نمود و برای مسئولان و كاركنان این مؤسسه از خداوند ، آرزوی موفقیت وسلامتی كرد. در پایان این جلسه از سوی دكتر طالب پور مدیر موسسه و مدیر بخش ورزشی و مسئول روابط عمومی هدایای معنوی و یك جلد قرآن نفیس به همراه محصولات این موسسه به علی دایی اهداء شد.

در این دیدار، علی دایی از قسمتهای مختلف این مؤسسه بازدید كرد و از نزدیك با نحوه فعالیت این مؤسسه آشنا شد.

شرح كامل و گزارش تصویری حضور 90 دقیقه ای علی دایی در تبیان را به زودی تقدیم حضورتان خواهیم كرد.