تبیان، دستیار زندگی
«ویژه نامه بفرمایید خنده» عنوان مقاله الکترونیکی است که در باشگاه کاربران موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان منتشر شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان منتشر کرد

ویژه نامه بفرمایید خنده

ویژه نامه بفرمائید خنده

«ویژه نامه بفرمایید خنده» عنوان مقاله الکترونیکی است که در باشگاه کاربران موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در باشگاه کاربران خود ویژه نامه ای الکترونیکی تحت عنوان«بفرمایید خنده م را منتشر کرده است.

بخش «درباره ویژه نامه بفرمایید خنده » به چهار بخش اصلی از جمله انجمن‌های تخصصی تبیان ، ثبت مطالب روزانه تبیان، تبلاگ تبیان، شبکه اجتماعی تبیان ،تقسیم شده است.

این ویژه نامه محل فعالیت شادترین کاربران تبیانی را معرفی می کند، در بخشی از این ویژه نامه می خوانیم: شما کاربران عزیز می‌توانید با حضور در شبکه اجتماعی تبیان و با ایجاد یا عضویت در گروه‌های طنز و سرگرمی، به تعامل با سایر کاربران پرداخته و در جهت شاد کردن خود و سایر دوستانتان گام بردارید.

حالا انتخاب با شماست که ببینید کدام بخش‌های کاربری برای فعالیت شما مناسب‌ترند. اما ما پیشنهاد می‌کنیم که همه بخش‌های کاربری را امتحان کنید، زیرا که هر کدام از این بخش‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند این مقاله را در باشگاه کاربران تبیان مطالعه بفرمایند.

تنظیم: هومن بهلولی