تبیان، دستیار زندگی
دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در قزوین در شهریور ماه امسال خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین خبر داد:

نمایشگاه دستاوردهای روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در قزوین برگزار می‌شود

هادی صادق‌دقیقی

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در قزوین در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، هادی صادق‌دقیقی با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در استان قزوین در روزهای 15 و 16 شهریورماه سال جاری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود که ارائه و معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های حوزه روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی نهادها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی استان در قالب نمایشگاه از برنامه‌ها و فعالیت‌های جانبی این سمینار تخصصی است.

وی افزود: امروزه مباحث حوزه‌ روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی از ارکان اصلی سیاست‌گذاری در زمینه اقناع افکار عمومی و جذب و جلب رضایت مخاطبین است و هیچ سازمانی بدون توجه به این امور قادر به انجام موفقیت‌آمیز تصمیمات و برنامه‌های خود نیست و در کشور ما نیز در سال‌های اخیر این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری با اشاره به برگزاری سمینار تخصصی عنوان داشت: این سمینار پس از مطالعه و مشاوره با اساتید فن و مراجعه به انجمن‌های تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی و بهره‌گیری از تجارب و دانش عناصر صاحب نام از این انجمن‌ها، طراحی شده و فرصت مناسبی برای آشنایی مدیران و کارگزاران بخش‌های دولتی و خصوصی با مفاهیم و شیوه‌های نوین در این بخش‌ها می‌باشد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به مخاطبین سمینار گفت: مخاطبین این سمینار را مدیران سازمان‌ها و ادارات، شرکت‌ها و بانک‌ها و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان، مسئولان و کارشناسان و سیاست‌گذاران بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان کانون‌های تبلیغاتی، موسسات فرهنگی و هنری، کارشناسان و متصدیان پاسخ‌گویی در سازمان‌ها، فارغ‌التحصیلان مرتبط با این امور و تمامی علاقه‌مندان و فعالان در این بخش‌های مهم تشکیل می‌دهند.

تنظیم: هومن بهلولی