تبیان، دستیار زندگی
چند ساعت مانده به پایان فصل نقل و انتقالات جلسه مهمی در باشگاه استقلال برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی همه را شوکه کرد


چند ساعت مانده به پایان فصل نقل و انتقالات جلسه مهمی در باشگاه استقلال برگزار شد.


مجیدی و قلعه نویی

در حالی که مجتبی جباری در آستانه جدایی از استقلال بود و قلعه نویی هم پیش از این به صراحت گفته بود فرهاد مجیدی را نمی خواهد تا کاپیتان محبوب طرفداران استقلال در آستانه خداحافظی از فوتبال باشد ، به یکباره امیر قلعه نویی با حضور در دفتر علی فتح الله زاده ، مدیر این تیم را متقاعد کرد که تا مجتبی جباری در استقلال بماند. فتح الله زاده که صبح امروز به خبرآنلاین گفته بود جباری را نمی خواهد ، در این باره در ساعت 21 می گوید:« آن موقع که گفتم ، شرایط فرق داشت. مجتبی باید یکسری از شرایط ما را می پذیرفت .

من با قلعه نویی جلسه داشتم و الان احساس می کنم جباری با شرایطی در تیم می ماند که ما دوست داشتیم اینگونه باشد.» او ادامه داد:« اگر اتفاق خاصی نیفتد و بازیکنان دیگری که می خواهیم را نگیریم ، بازوبند حتی بعد از بستن قرارداد استقلال با مجتبی هم بنا بر تصمیم آقای قلعه نویی بر  بازوی مهدی رحمتی بسته می شود.» البته قلعه نویی در این نشست با علی فتح الله زاده غیر از متقاعد کردن مدیر تیم به استفاده از جباری ، اعلام موافقت با بازگشت فرهاد مجیدی هم داشته است. بازیکنی که استقلالی های روی سکو به شدت دوستش دارند ؛« به هر حال من و امیر خان حرف زدیم و به این جمع بندی رسیدیم که فرهاد هم در کنار مان باشد. به او گفتیم اگر می خواهد ما منتظرش هستیم. فقط کافی است بگوید آره تا قرارداد یکساله مان را که قبلا امضا کرده در هیات فوتبال ثبت کنیم.»

اگر مجیدی هم برگردد ، استقلال که حالا فقط یک قدم تا جذب جواد نکونام فاصله دارد ، به موفق ترین تیم فصل نقل و انتقالات بدل می شود. به نظر می رسد امیر قلعه نویی دستور آشتی عمومی در استقلال را صادر کرده و می خواهد همه استقلالی ها را برای رسیدن به قهرمانی برابر پرسپولیس کهکشانی ، دور هم جمع کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: خبرآنلاین