تبیان، دستیار زندگی
آیا مایل هستید بدانید كه شادترین كاربران تبیان، دركدام بخش‌های كاربری و چگونه فعالیت می‌كنند؟ پس همراه ما باشید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درباره ویژه‌نامه «بفرمایید خنده»

بفرمایید خنده!

به نام خدا

سلام

می‌دانید که آرزوی قلبی ما، شادی و نشاط شما کاربران عزیز تبیانی است؟ به همین دلیل تلاش کرده‌ایم تا با تهیه یک ویژه‌نامه طنز و سرگرمی، شادی را مهمان لحظه‌های شما کنیم. آیا مایل هستید بدانید که شادترین کاربران تبیان، در کدام بخش‌های کاربری و چگونه فعالیت می‌کنند؟ پس اگر موافق هستید، همراه ما باشید...

 انجمن‌های تخصصی تبیان

اغراق نیست اگر بگوییم انجمن طنز و سرگرمی تبیان، با کاربران همیشه همراهش، از فعال‌ترین بخش‌های انجمن‌های تخصصی است. هدف از ایجاد این انجمن، تقسیم شادی‌ها با سایر کاربران است، به طوری که کدخدای این انجمن(جاده دوستی)، این گونه می‌سراید که:

ما شما را نیک خندان می‌کنیم

  خنده‌هاتان را دوچنـدان می‌کنیم

هر که غم دارد خیالش تخت باد 

  زندگی را ما چو قنـدان می‌کنیم

 ثبت مطالب روزانه تبیان

بخش ثبت مطالب روزانه تبیان نیز با دارا بودن قسمت طنز و سرگرمی خود، می‌تواند محلی مناسب برای شادی و خنده‌های شما باشد. از بخش‌های متنوع ثبت مطالب روزانه، می‌توانیم بخش طنز و سرگرمی، لطیفه و پیامك و تست‌های هوش و سرگرمی را نام ببریم. شما کاربران عزیز، علاوه بر استفاده از اطلاعات ثبت شده در این بخش، می‌توانید مطالب مرتبط با موضوعات طنز و سرگرمی را نیز در بخش ثبت مطالب روزانه تبیان ثبت کنید.

 تبلاگ تبیان

سامانه تبلاگ تبیان، بخش کاربری دیگری است که مانند سایر بخش‌ها، می‌تواند محلی برای حضور شما کاربران عزیز، برای ثبت مطالب و نوشته‌های طنز و سرگرمی باشد. تا به حال وبلاگ نویسی را تجربه کرده‌اید؟ اگر تاکنون وبلاگ نداشته‌اید، موضوع طنز و سرگرمی می‌تواند بهانه‌ای باشد برای وبلاگ نویس شدن شما.

 شبکه اجتماعی تبیان

شما کاربران عزیز می‌توانید با حضور در شبکه اجتماعی تبیان و با ایجاد یا عضویت در گروه‌های طنز و سرگرمی، به تعامل با سایر کاربران پرداخته و در جهت شاد کردن خود و سایر دوستانتان گام بردارید.

حالا انتخاب با شماست که ببینید کدام بخش‌های کاربری برای فعالیت شما مناسب‌ترند. اما ما پیشنهاد می‌کنیم که همه بخش‌های کاربری را امتحان کنید، زیرا که هر کدام از این بخش‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.

و در کلام آخر می‌گوییم که: ما برای شما، شادی و نشاط واقعی را آرزو می‌کنیم، چون شما لایق بهترین‌ها هستید.


باشگاه كاربران تبیان