تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد از مرحله دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی در خدمت تیم ملی خواهد بود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی کیا: از مرحله دوم برمی گردم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد از مرحله دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی در خدمت تیم ملی خواهد بود.

مهدی مهدوی کیا در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: هر روز زیر نظر مربی و پزشک تیم اینتراخت به فیزیوتراپی می پردازم تا هر چه زودتر مصدومیتم برطرف شود. البته در حال حاضر درد پایم کمتر شده اما چند روز دیگر هم باید به فیزیوتراپی ادامه دهم.

وی ادامه داد: در این فصل خصوصا در نیم فصل دوم، مصدومیت های زیادی را تجربه کردم که شاید دلیل آن خستگی زیاد و حضور مداوم در مسابقات در 3-4 سال گذشته بود. البته امسال می توانم بیش از سالیان پیش استراحت کنم تا با آمادگی بیشتر و کامل تر در رقابت های فصل آینده بوندس لیگا به میدان بروم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه مصدومیت، یک بدشانسی بسیار بزرگ و غیر قابل پیش بینی است، افزود: تمام هدفم این است که پس از این فصل تلخ و پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، سال آینده بتوانم با ارائه بازی های قابل قبول، فصل فوتبالی بسیار خوبی را تجربه کنم.

وی با بیان اینکه تمرینات اینتراخت از اواسط تیرماه آغاز می شود، تاکید کرد: تا این لحظه اینتراخت یارگیری خوبی انجام نداده است، اما مطمئنا مسئولان به غیر از حفظ تیم در رقابت های دسته اول، به فکر پیشرفت جایگاه تیم نسبت به این فصل و کسب سهمیه حضور در یکی از جام های اروپایی هستند.

هافبک ایرانی تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت با بیان اینکه تیمش در این فصل شانس بزرگی را برای حضور در جام های اروپایی از دست داد، خاطر نشان کرد: در شرایطی که طی هفته های متوالی جزو تیم های بالانشین بودیم، درهفت دیدار متوالی کمتر از سه امتیاز کسب کردیم تا از شرایط آرمانی دور شده و از حضور در جام یوفا و اینترتوتو محروم شویم.

وی با اشاره به اینکه طبق نظر پزشک تیم باید 4 هفته فیزیوتراپی کند که دو هفته آن سپری شده و پس از آن یک ماه زمان نیاز دارد تا به شرایط بازی و وضعیت آرمانی بازگردد، از غیبتش در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی ابراز تاسف کرد و افزود: با مربیان تیم ملی صحبت کرده ام که متاسفانه نمی توانم در این مرحله از مسابقات به میدان بروم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین اظهار داشت: مطمئنا با صعود تیم ملی به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی، به اردوی این تیم باز می گردم تا در صورت صلاحدید کادر فنی برای تیم ملی کشورم به میدان رفته و بار دیگر به فوتبال ایران خدمت کنم.

وی در خصوص دیدار حساس ایران برابر امارات تصریح کرد: این دیدار مهمترین مسابقه ما در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی است و با توجه به اینکه در دو دیدار گذشته 4 امتیاز حساس را از دست داده ایم، پیروزی برابر امارات برای تیم ملی حیاتی است تا راه صعودمان به مرحله بعد این رقابت ها هموارتر شود.

مهدوی کیا در پایان گفت: با توجه به آمادگی بازیکنان و حمایت تماشاگران از تیم ملی، کسب پیروزی برابر امارات در این دیدار مهم دور از انتظار نیست.