تبیان، دستیار زندگی

کارت تبریک ولادت امام زمان(عج)

شما کاربران عزیز تبیانی می‌توانید برای تبریک میلاد امام زمان(عج) و پاسداشت این خجسته زادروز، از کارت تبریک زیبای طراحی شده در باشگاه کاربران استفاده کرده و این میلاد فرخنده را به دوستان خود تبریك بگویید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سعید سخایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارت تبریک ولادت امام زمان (عج)

جهان به انتظار توست، یا مهدی (عج)

 

 

هنـــوزم انتـــــظارم انتـــــظار اســــت

هنـــوزم دل به سینه بی‌قــــرار است

هنـــوزم خواب می‌بینم به شــــــب‌ها

همان مـردی که بر اسبی سوار است

همان مــــردی که آیـــــد جمعه روزی

و ایـــن پایان خـــوب انتــــظار اســـت

وقتی تو بیایی، چشمانم به پیشواز تو خواهند آمد، و مهربانی را در نگاهت جست و جو خواهم کرد. با میلاد گلی دیگر، بوستان نبوی آراسته و مزین گردیده و عطر دلربایشان، عرشیان را مات و فرشیان را مبهوت ساخته است؛ و ملائک تسبیح گویان به میهمانی این جشن فرخنده وارد می‌شوند.

در آستانه این میلاد خجسته، شایسته است که پیمان خویش را با آن حضرت تازه کنیم و شکوفه‌های معرفت را نسبت به آستان مقدسش در قلب‌هایمان به شکوفایی بنشانیم.

امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌فرمایند:

نفع بردن از من در زمان غیبتم مانند نفع بردن از خورشید هنگام پنهان شدنش در پشت ابرهاست و همانا من ایمنی بخش اهل زمین هستم، همچنان که ستارگان ایمنی بخش اهل آسمانند. (بحارالانوار، ج 53، ص 181)

شما کاربران عزیز تبیانی می‌توانید برای تبریک میلاد امام زمان (عج الله تعالی فرج الشریف) و پاسداشت این خجسته زادروز، از کارت تبریک زیبای طراحی شده در باشگاه کاربران برای این روز استفاده کرده و این میلاد فرخنده را به دوستان و آشنایان خود تهنیت بگویید.

 

این کارت تبریک زیبا را از بخش کارت پستال و با جمله‌هایی که دوست دارید برای دوستان خود بفرستید.

 

 


 

 

باشگاه کاربران تبیان