تبیان، دستیار زندگی
قرار گرفتن هر انرژی در حوزه مغناطیسی انسان های زمینی، ممکن است مفید یا مضر باشد. گاه این اثرات زیاد و گاهی کم است. هنگامی که شما انرژی درمانگر را دریافت می کنید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سنگ های شفابخش برای خانم ها

سنگ های جواهر رنگی

قرار گرفتن هر انرژی در حوزه مغناطیسی انسان های زمینی، ممکن است مفید یا مضر باشد. گاه این اثرات زیاد و گاهی کم است. هنگامی که شما انرژی درمانگر را دریافت می کنید، اگر از آن بیش از حد استفاده کنید، مضراتی به دنبال خواهد داشت. بنابراین شما باید حتما از این نوع انرژی ها با رعایت دقیق مدت زمان بیان شده استفاده نمایید.

زن ها در هر سن و سال و در هر مرحله از شفا و بهبودی خویش، می توانند از سنگ ها استفاده کنند. شناخت و آگاهی از خویشتن در طی یک سفر معنوی، کار ساده و آسانی نیست و احتیاج به زمان و منافع بسیاری دارد. بعضی افراد قادر نیستند خطرات و هراس های ناشی از پایین انداختن نقاب هایی که بر چهره زده اند را بپذیرند و خود واقعی خویش را آشکار کنند و به گوهر ناب زندگی دست یابند.

«ایزس بدون روبنده» نام یکی از الهه های مصری است که چهره اش را با پارچه قرمزی پوشیده بود و نماد جهالت و احساسات گرایی است که همیشه در میان انسان و حقیقت قرار گرفته است. ایزس، روبنده خود را برای فرزانگان و خردمندان برمی دارد و اسرار جهان هستی را برای آنها آشکار می کند. این سفر درونی برای آنهایی که قادرند در برابر قدرت طوفانی آگاهی کامل تاب بیاورند، بسیار مقدس و ارزشمند است. در این سفر خیالی، سنگ های جواهر نقش شفا دهنده ایفا می کنند. این سنگ ها همچون اسرار درونی یک زن، به فرآیند پایین انداختن روبنده از چهره ایزس درونی کمک می کنند و باعث می شوند همه موانعی که بر سر راه شناخت خویشتن خود ایجاد کرده ایم از میان برداریم. جواهرات شخص را مورد حمایت قرار می دهند و به شفا و آرامش عمیق و درونی زن کمک می کنند. از جمله سنگ های جواهر شفابخش برای زنان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سنگ لعل بنفش

لعل بنفش:

لعل بنفش یا «سنگ شفادهنده»، بدبینی و منفی گرایی را از وجود فرد دور می کند و به او صفا و پاکی می بخشد. این سنگ احساس حقارت و خود کم بینی را در فرد از بین می برد و به او یک چشم انداز معنوی می بخشد. آرامش و صبر را در شخص افزایش می دهد و قلب را سبک می کند.

اشک سرخ پوست:

اشک سرخ پوست یا «سنگ غم» کمک می کند که اشک های شخص از چشمان او جاری شود و همه موانعی را که فرد را از تجربه غم و اندوه سنگین باز می دارد، از میان برمی دارد. این سنگ همه عقده های فروخفته را بیدار می کند و باعث سبک شدن روح می شود. این سنگ غم و اندوه شخص را از او می گیرد و تغییر رنگ می دهد و تیره می شود.

سنگ کهربا

کهربا:

کهربا یا «سنگ آرامش دهنده» نوعی کریستال است که به اعصاب شخص آرامش می بخشد. انرژی های منفی را از فرد دور می کند و او را تشویق می کند که زندگی را زیاد سخت نگیرد. این سنگ همچنین در طی مراقبت های بعد از عمل جراحی می تواند آرامش دهنده هیجانات و عواطف باشد.

نکته:

بهتر است بیمار هنگام دریافت انرژی های شفابخش، در مکانی به دور از صداهای متفرقه قرار داشته باشد، چرا که ارتعاشات صوت بسیار قوی بوده و باعث بر هم زدن ارتعاشات و مدارات و حتی انرژی های آزاد شده می شود و از ورود این نوع انرژی ها به مدارات مغناطیسی بدن انسان جلوگیری می نماید.

منبع : روزنامه ابتکار

* مطالب مرتبط:

سنگ درمانی در طب اسلامی

سنگ متولدین ماه اسفند و سایر ماه های سال

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.