تبیان، دستیار زندگی

كارت تبریك میلاد حضرت علی اكبر(ع)

شما کاربران عزیز تبیانی می‌توانید برای تبریک میلاد حضرت علی اكبر(ع) از کارت تبریک زیبای طراحی شده در باشگاه کاربران استفاده کرده و این میلاد فرخنده را به دوستان خود تبریك بگویید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سعید سخایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كارت تبریك میلاد حضرت علی اكبر (ع)

 

خورشید دل‌آرای حسین، ثانی احمـــد

باشــــد علی‌اكبر، گل فرخنده سرمد

هم‌نام علی باشــــــد و بر فاطمه دلبر

این مظهر حق باشد و گل بانگ محمد

از ابتدای جوانی آثار عظمت، جلالت و انوار فضایل از سیمای مبارکش می‌درخشید. بخشش نبوی از وجودش فراوان می‌ریخت. در مجد و شرافت و بزرگواری رسول گرامی اسلام را به یاد دیگران می‌آورد. به تمام خصال خیر پیچیده شده بود. فضائلش از ستارگان افزون و محامدش برتر از کوه‌های بلند، زبان از وصفش ناتوان؛ و دشمنش چاره‌ای جز خضوع در برابر فضایل فراوان و بی مانندش ندارد. این جوان خوش سیما در گفتار و زیبائی صورت و سیرت و خلقت، شبیه‌ترین مردم به رسول خدا(ص) بود، كه جامع همه كمالات و صفات حسنه و اخلاق نیكو می‌باشد.

باشگاه كاربران تبیان، سالروز ولادت فرزند برومند امام حسین(علیه‌السلام)، حضرت علی اكبر(علیه‌السلام) را كه به زیبایی، به نام روز جوان نامگذاری شده‌است، به شما كاربران عزیز و جوان و پرنشاط تبیانی، تبریك و تهنیت عرض می‌كند.

عزیزم، از جوانی به اندازه‏ای که باقی است استفاده کن که در پیری، همه چیز از دست می‏رود، حتی توجه به آخرت و خدای تعالی. از مکاید بزرگ شیطان و نفس اماره آن است، که جوانان را وعده صلاح و اصلاح در زمان پیری می‏دهد، تا جوانی با غفلت از دست برود. امام خمینی(ره)

 

شما کاربران عزیز تبیانی می‌توانید برای تبریک میلاد حضرت علی اكبر (علیه‌السلام) و پاسداشت این خجسته زادروز، از کارت تبریک زیبای طراحی شده در باشگاه کاربران استفاده کرده و این میلاد فرخنده را به دوستان و آشنایان خود تبریك بگویید.

 

 

این كارت تبریك زیبا را از بخش كارت پستال‌ و با جمله‌هایی که دوست دارید برای دوستان خود بفرستید.

 

 


 

 

باشگاه كاربران تبیان