تبیان، دستیار زندگی
روبروی سالن رز و محل همایش واقع شده بود محل مناسبی بود تا از میهمانان ویژه پذیرایی شود. هر وقت که میهمانان ویژه ای تشریف می آورد بعد از استقبال در سالنVIP و پذیرایی توسط مسئولان برگزاری به طرف سالن همایش هدایت می شد ، اولین م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در VIP چه خبر

گزارش از اولین همایش کاربران تبیان


سالن رستوران هتل که روبروی سالن رز و محل همایش واقع شده بود محل مناسبی بود تا از میهمانان ویژه پذیرایی شود.

هر وقت که میهمانان ویژه ای تشریف می آورد بعد از استقبال در سالنVIP و پذیرایی توسط مسئولان برگزاری به طرف سالن همایش هدایت می شد ، اولین میهمان ویژه ما هادی ساعی بود که بدون خوردن صبحانه و با کسب اجازه کوتاه مدت اردوی تیم ملی را از مجموعه انقلاب ترک کرده بود هادی که وقت خوردن صبحانه را برای حضور بیشتر در همایش تبیان گذاشته بود طاقت نیاورد و گفت با اینکه نباید در خارج از اردو و در این شرایط چیزی بخورم اما خیالم از تبیان راحته و پس از خوردن کمی کیک و میوه با اشتیاق خاصی به طرف سالن حرکت کرد و پس از اعلام مجری مستقیماً به روی سن رفت و مورد تشویق قرار گرفت . هادی در حال ترک هتل بود که حمید استیلی و بهزاد کتیرایی ( مدیر کل سابق حراست سازمان تربیت بدنی ) و رئیس فدراسیون ووشو در جلوی درب VIPبه هم برخورد کردند و برخورد آنها پس از مدتها صحنه جالب و بیادآور خاطرات آنها بود . به  هر حال ساعی ، استیلی و کتیرایی در سالن تشریفات در پشت یک میز ، هم خوردند و هم از خاطرات گفتند و هم با هم خندیدند . در این گفتمان سه نفره استیلی از خاطرات سفرهایش با کتیرایی در زمان مدیریت حراست می گفت و کتیرایی هم از شیرین کاری های حمید و دوستانش در اردوها و سفرها و قایم کردن پاسپورت نیما نکیسا توسط استیلی ، می گفت.

در قسمتی دیگر از صحبتهای صمیمی کتیرایی به شوخی رو به ساعی کرد و گفت برو المپیک برگرد بعد بیا ووشو بجای تکواندو.

به هر حال ساعی با اینکه دیرش شده بود مدتی را در کنار استیلی و کتیرایی سپری کرد و پس از اینکه حمید و حاج بهزاد به سمت سالن مراسم رفتند با آنها خداحافظی کرد در این لحظه پس از گرفتن عکس یادگاری کتیرایی و استیلی برای ساعی آرزوی موفقیت و کسب  مدال طلا را در المپیک کردند. در پایان هدیه معنوی که نمونه سنگی از سنگ مرقد مبارک امام رضا (ع) بود از سوی تبیان به هادی ساعی اهداء شد.

از نکات جالب ورود استیلی این بود که پسربچه ای بطرف حمید آمد و گفت : آقای استیلی من استقلالی هستم اما شما را به خاطر گلی که به آمریکا زدید خیلی دوستت دارم .

این صحنه دیدنی باعث شد تا حمید به ذوق آمده و آن پسر بچه را در آغوش بگیرد.

به هر حال حمید استیلی و کتیرایی مدتی را در سالن همایش با حاضرین و جوانان سپری کردند و همانطور که با هم وارد شدند با هم و به اتفاق از سالن خارج شدند.

خروج این دو عزیز مصادف شد با حضور حجت الاسلام دکتر خاموشی و همراهانشان در سالن تشریفات و به همین منظور دوباره استیلی و بهزاد کتیرایی در سالنVIP با حجت الاسلام دکتر خاموشی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای ورود حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی ضمن استقبال از این دو میهمان ورزشی خاطرات گل زیبای استیلی به آمریکا را زنده کرد و استیلی را در نزد خود مورد تقدیر و تمجید قرار داد.

در این لحظات ریاست سازمان تبلیغات با توضیحات استیلی از آخرین تغییر و تحولات و وضعیت تیم پرسپولیس مطلع شدند و برای استیلی در لباس جدید مربیگری آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه حاج بهزاد کتیرایی ریاست فدراسیون و ووشو ضمن تمجید و تشکر از ریاست عالیه موسسه فرهنگی تبیان به واسطه تلاشهای این موسسه و اهداف فرهنگی و اسلامی آن از حجت الاسلام خاموشی درخواست کرد تا در این خصوص و برنامه ریزی برای جوانان و پرداختن به ورزش بیشتر توجه گردد تا شاهد جامعه و جوانان سالمی باشیم.

در این گفتگوی صمیمانه کتیرایی رئیس فدراسیون ووشو با تشریح اهمیت و نقش ورزش در جامعه و بخصوص ورزشهای رزمی خواستار حمایت بیشتر از سوی سازمانها و ارگانهای مربوطه شد که حجت الاسلام دکتر خاموشی بعنوان ریاست سازمان تبلیغات اسلامی از صحبتهای کتیرایی استقبال کردند و با پوشش خبری و تصویری ورزشهای رزمی ووشو در بخش ورزش سایت تبیان موافقت کردند و دستور دادند تا به اینگونه ورزشها بیشتر پرداخته شود.

سپس بهزاد کتیرایی بطور رسمی از ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برای دیدن مسالقات ووشو دعوت بعمل آورد.

قبل از ترک استیلی و کتیرایی هدیه معنوی نمونه سنگ مرقد مطهر امام رضا (ع) توسط حجت الاسلام دکتر مهدی خاموشی به این دو عزیز اهداء شد . دکتر طالب پور مدیر عامل تبیان و مهندس اسماعیلی ( مدیر کل مجامع سازمان و عضو هیئت مدیره تبیان ) برای استقبال و عرض خیر مقدم به ریاست عالیه سازمان وارد سالن VIP شدند و از وضعیت جلسه و همایش توضیحاتی دادند میهمانان ورزشی دیگری هم در دور این میز و محفل دوستانه به چشم می خورد و آن ولی ا... صالح نیا مربی بدنساز سابق تیم ملی و استقلال بود که در کنار فرزندش علی که وظیفه پاسخگوئی به سوالات تخصصی و بدنسازی بخش مشاوره ورزشی را دارند نشسته بودند.

در همین حین امیر قلعه نوعی سر مربی استقلال که از وسط تمرین تیمش برای حضور در این همایش آمده بود وارد شد و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت قلعه نوعی پس از احوالپرسی و خوش و بش با ولی ا... صالح نیا همکار دیگرش سالگرد تاسیس تبیان را ره حجت الاسلام دکتر خاموشی و دکتر طالب پور مدیر عامل این موسسه تبریک گفت و خطاب به حجت الاسلام دکتر خاموشی ریاست سازمان تبلیغات گفت : ماشاء ا... چون حاج آقا هم خودشان جوان هستند برو بچه ها و نیروهای تبیان هم جوان هستند و این جوانگرایی تبیان مثل تیم استقلال می ماند.

در این بین قلعه نوعی از وضعیت فصل گذشته و جدید استقلال توضیحات مختصری را ارایه کرد و پس از پذیرایی مختصری به همراه صالح نیا به طرف سالن همایش حرکت کردند و به شدت مورد تشویق استقلالی های جمع قرار گرفتند.

اخرین میهمان ویژه ما حسین یاریار یکی از چهره های هنری ، ورزشی بود که پس از گفتگویی کوتاه و پذیرایی مختصر وارد سالن همایش شد.

علاوه بر میهمانان ورزشی عزیزان دیگری هم بودند که در سالن تشریفات پذیرایی شدند و با مسئولان و مدیران تبیان به گفتگو پرداختند . مهندس پرویز اسماعیلی ( مدیر عامل خبرگزاری مهر ، آقای کرمی ( رئیس پایگاه اطلاع رسانی ) دفتر مقام معظم رهبری ، سیروس معدن دار ( مدیر ورزش شبکه خبر ) و تعدادی از مدیران و معاونان عالیرتبه سازمان تبلیغات اسلامی از آن جمله میهمانان بودند.