تبیان، دستیار زندگی
زد مجموعه جدید مهران مدیری یکشنبه نهم مهرماه کلید خورد. به گزارش بانی فیلم گروه تولید جدیدترین مجموعه مدیری با عنوان عصرقجر که از اواسط شهریورماه پیش تولید سریالشان را آغاز کرده بودند از یکشنبه گذشته تصویربرداری کار ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهران مدیری « عصرقجر» را کلید زد

مجموعه جدید مهران مدیری یکشنبه نهم مهرماه کلید خورد.

به گزارش بانی فیلم گروه تولید جدیدترین مجموعه مدیری با عنوان عصرقجر که از اواسط شهریورماه پیش تولید سریالشان را آغاز کرده بودند از یکشنبه گذشته تصویربرداری کار را آغاز کرد.

جوادرضویان – نصراله رادش – سیامک انصاری – شقایق دهقان – سحرجعفری جوزانی – محمدرضا هدایتی – فلامک جنیدی – سعیدپیردوست و... بازیگران اصلی هستند که برای حضور در این مجموعه قرار دارند.

در اولین روز تصویر برداری طبق برنامه ریزیها قراربود پیردوست و هدایتی جلوی دوربین بروند.سایر بازیگران هم با پیش رفتن کار از هفته آینده بازیهایشان در این مجموعه آغاز میشود.

متن های جدیدترین کار مدیری با سرپرستی پیمان قاسم خانی توسط امیرمهدی ژوله و مهراب قاسم خانی در حال نگارش است و هم اکنون نزدیک به 20 قسمت از کار بطور کامل آماده شده است.

آنطور که برنامه ریزی شده این مجموعه قرار است پس از ماه رمضان در 45 قسمت روی آنتن برود. این مجموعه که احتمال تغییرنامش می رود توسط خود مدیری در گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما تهیه میشود.

لینک:

مهران مدیری یك 90 شبی تازه می‌سازد

از پشت صحنه سریال شب های برره

شبهای برره یک خاطره خوب در ذهن مخاطب

مهران مدیری؛ كمدین مؤلف