تبیان، دستیار زندگی
فرض کنید شما تصمیم دارید به كشور استرالیا سفر كنید و در مهیاسازی برای سفر، نرخ ارز همراه شما از جنس یورو است، مسلما استفاده از یورو در كشور استرالیا برای شما به صورت مستقیم امكان‌پذیر نخواهد بود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم افزاری برای همه جهانگردان


فرض کنید شما تصمیم دارید به كشور استرالیا سفر كنید و در مهیاسازی برای سفر، نرخ ارز همراه شما از جنس یورو است، مسلما استفاده از یورو در كشور استرالیا برای شما به صورت مستقیم امكان‌پذیر نخواهد بود.

نرم افزاری برای همه جهانگردان

برای استفاده از پول رایج در این كشور دو راه در پیش رو دارید: اول این كه در صرافی‌های فرودگاهی (در توقف‌های بین مسیر و تغییر هواپیما) اقدام به خرید و تبدیل ارز خود كنید یا این كه در كشور مقصد بدون آگاهی از قوانین جابه‌جایی ارز و محل قرار گیری مراكز انجام این كار، برای تبدیل ارز اقدام كنید.

ولی هر دو روش در نوع خود می‌تواند خطرساز باشد زیرا در بسیاری از كشور‌ها نرخ تبدیل ارز به صورت واضح توسط دولت اعلام نمی‌شود و همین موضوع فضای كلاهبرداری برای صرافان خارج از كشور را فراهم خواهد ساخت و در این شرایط دسترسی فوری به سایتی معتبر كه نرخ تبدیل جهانی ارز را نشان دهد نیز برای شما وجود نخواهد داشت.

حتی در صورت وجود چنین امكانی نیز میزان صحت اطلاعات این سایت جای شك و تردید را برای كاربر باقی خواهد گذاشت ولی راه‌حل بسیار ساده و كارآمدی برای این موضوع ساخته شده است. استفاده از نرم‌افزار FXware Currency روی تلفن‌های همراه هوشمند!

پس از اجرای برنامه روی تلفن همراه هوشمند خود كافی است تا نوع ارز ورودی و نوع ارز خروجی را در دو قسمت تعیین شده انتخاب كنید و در گام دوم مقدار ارز ورودی را در محل مورد نظر وارد كنید، نرم‌افزار به صورت همزمان مبلغ مورد‌نظر را به نرخ دلخواه شما (ارز تعیین شده خروجی) تبدیل خواهد كرد

FXware Currency چیست؟

این نرم‌افزار به عنوان یك برنامه سبك و ساده با ظاهر و طراحی بسیار معمولی خود در نخستین گام توجه چندانی را به خود جلب نمی‌كند ولی كاربرد آن در سفر‌های خارجی بسیار مفید خواهد بود این نرم‌افزار به شما نرخ تبدیل ارز 7 كشور دنیا را پیشنهاد خواهد كرد كه البته ارز این كشورها به عنوان رایج‌ترین میزان‌های پول بین‌المللی در سطح مبادلات بین‌الملل در نظر گرفته شده‌اند و در ساختار اصلی برنامه می‌توان به بیش از 160 نرخ پول بین‌المللی نیز دست یافت، این ارز‌ها شامل دلار استرالیا AUD، دلار آمریكا USD، یورو (اتحادیه اروپا)، دلار كانادا CAD، پوند (لیره استرلینگ) انگلیس، یوان چین و ین ژاپن خواهد بود.

نحوه كاركرد برنامه به این ترتیب خواهد بود، پس از اجرای برنامه روی تلفن همراه هوشمند خود كافی است تا نوع ارز ورودی و نوع ارز خروجی را در دو قسمت تعیین شده انتخاب كنید و در گام دوم مقدار ارز ورودی را در محل مورد نظر وارد كنید، نرم‌افزار به صورت همزمان مبلغ مورد‌نظر را به نرخ دلخواه شما (ارز تعیین شده خروجی) تبدیل خواهد كرد و به همین سادگی می‌توانید از تبدیل شدن به‌ یك طعمه كلاهبرداری در سفرهای خارجی جلوگیری كنید.

از دیگر مزایای این نرم‌افزار می‌توان به بهره‌گیری از جدول‌های ویژه نرم‌افزار اشاره كرد، این جدول‌ها به خوبی نرخ تبدیل دو ارز بین‌المللی در بازه‌ها زمانی مختلف را برایتان در یك نمودار به نمایش خواهد گذاشت و به این ترتیب می‌توانید برای پیش‌بینی وضعیت ارز مورد نظر در طول سفر خود نیز اقدام كنید و برای تبدیل ارز خود برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید و با آگاهی از نرخ تبدیل ارز به سراغ مراكز تبدیل ارز بروید، دیگر گزینه مفید این برنامه نیز نشان دادن میزان تفاوت نرخ ارز در 24 ساعت گذشته است و در كنار این امكان نیز می‌توان به بیشترین و كمترین میزان تغییر نرخ ارز در جهان پی برد.

نرم‌افزار FXware Currency برای راحتی كاربران، یك ماشین حساب نیز در محیط برنامه قرار داده است تا برای محاسبه مقادیر خرد مجبور به خروج از محیط برنامه نباشید.

مزایای نرم‌افزار ارزی

ـ این نرم‌افزار به صورت چند پلتفرمه بوده و روی بیشتر سیستم‌های عامل همراه قابل نصب خواهد بود، در حال حاضر سیستم‌های عامل Ios (تلفن‌های همراه شركت اپل یا همان سری iphone)‌، سیستم عامل بلك‌بری (گوشی‌های شركت بلك‌بری) سیستم عامل اندروید (یكی از مطرح‌ترین سیستم‌های عامل در سطح جهان و ایران)، سیستم عامل ویندوز موبایل و... پذیرای این نرم‌افزار خواهند بود كه شامل درصد بالایی از تلفن‌های همراه هوشمند خواهند بود.

ـ این نرم‌افزار فضای بسیار اندكی را بر روی تلفن همراه شما اشغال می‌كند و همین موضوع موجب استفاده ساده از آن خواهد شد.

ـ به كمك این نرم‌افزار می‌توانید گردش و نواسانات ارزهای مختلف در بازار جهانی را در بازه‌های معین زمانی مشاهده كنید.

ـ رابط كاربری این نرم‌افزار بسیار ساده است و شامل 2 قسمت برای ورود ارز مورد نظر و دریافت رقم تبدیل به ارز دلخواه است، به این ترتیب كار كردن با این نرم‌افزار برای همه كاربران به راحتی قابل انجام خواهد بود.

ـ این نرم‌افزار رایگان است و برای استفاده از امكانات آن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

ـ به كمكFXware Currency می‌توانید به‌وضعیت هر ارز و میزان رشد یا سقوط آن در 24‌ساعت‌گذشته اطلاع كسب كنید.

ـ این نرم‌افزار براساس شرایط نرخ برترین تبدیل ارز را به شما پیشنهاد خواهد كرد.

نرم‌افزار Fxware currency بدون عیب نیست!

ـ این نرم‌افزار تنها قابلیت تبدیل نرخ ارز در ضریب 100 را دارد و همین موضوع برای محاسبه رقم‌های غیرقابل تقسیم بر 100 مشكلاتی را برای كاربر ایجاد خواهد كرد.

ـ این نرم‌افزار برای كاركردن به اینترنت همراه نیاز دارد.

ـ برای بررسی نمودار‌های این نرم‌افزار نیاز به‌صفحه نمایش بزرگی برای همراه خود خواهید داشت كه این امر در بسیاری از تلفن‌های همراه امكان‌پذیر نخواهد بود.

ـ نسخه ویژه تبلت این نرم‌افزار هیچ تفاوتی با نسخه تلفن همراه آن نخواهد داشت.

همچنین این نرم‌افزار تنها در سفرهای خارجی به كار شما خواهد آمد و به كمك آن می‌توانید همیشه و باخیالی آسوده سفر كنید زیرا یك صرافی معتبر در جیب شما قرار دارد!

نرم افزاری برای همه جهانگردان

نحوه دریافت نرم‌افزار FXware Currency

برای در یافت این نرم‌افزار ابتدا باید از وجود نسخه مورد نظر آن روی تلفن همراه خود اطمینان حاصل كنید، به این ترتیب در ابتدا به یكی از سایت‌های مرجع اطلاعات تلفن همراه مراجعه كنید (برای مثال www.gsmarena.com) و نام تلفن همراه خود را در این سایت جستجو كرده و از قسمت سیستم عامل (Operating system) نوع سیستم عامل خود را به دست آورید، پس از انجام این كار به سایت اصلی این برنامه بروید و از همخوانی سیستم عامل خود با این نرم‌افزار اطمینان حاصل كنید، آدرس سایت اصلی این نرم‌افزار http://www.fxware.com/currency-converter-mobile است كه در صفحه اصلی آن فهرست سیستم‌های عامل پشتیبان این برنامه نوشته شده است.

در دومین گام براساس توان و دانش فنی خود در زمینه تلفن‌های همراه دو گزینه را پیش رو دارید: اول این‌كه نرم‌افزار را براساس اطلاعات تلفن همراه خود از اینترنت دانلود كرده و بر روی تلفن همراه خود نصب كنید، ولی در صورت نداشتن دانش فنی در این زمینه پیشنهادمی شود از انجام این كار خودداری كنید، زیرا ممكن است به سیستم عامل همراه هوشمند خود آسیب بزنید و یا این‌كه با نصب یك بدافزار تلفن خود را ویروسی كرده و به سخت‌افزار آن نیز آسیب برسانید كه در این صورت برایتان هزینه بسیار زیادی در پی خواهد داشت، گزینه دوم شما این است كه به یكی از مراكز خدمات تلفن همراه مراجعه كرده و با پرداخت دستمزد درخواست نصب این نرم‌افزار را داشته باشید، به این ترتیب به راحتی می‌توانید از سالم نگاه داشتن تلفن همراه خود اطمینان حاصل كنید. در پایان تنها كافی است تا به شبكه اینترنت متصل باشید و با باز كردن برنامه به راحتی در سفر‌های خارجی خود آسوده خاطر به تبدیل ارز اقدام كنید.

البته در هر یك از فرودگاه‌های جهان امكان استفاده از اینترنت پرسرعت بی‌سیم (wi-fi) برای كاربران ممكن خواهد بود بنابراین پیشنهاد می‌شود كه به مجرد رسیدن به فرودگاه مقصد به مركز اطلاعات فرودگاه مراجعه ‌‌و از نحوه دریافت اینترنت آگاه شوید تا برای آگاهی از نرخ ارز به شبكه متصل شوید و از امكانات این برنامه استفاده كنید.

بخش گردشگری تبیان


برگرفته از جام جم