تبیان، دستیار زندگی
ستاره بارسلونا در دیدار تیم ملی كشورش مقابل برزیل شب رویائی را پشت سر گذاشت و سه گل به ثمر رساند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برزیل با هت تریک مسی زانو زد


ستاره بارسلونا در دیدار تیم ملی كشورش مقابل برزیل شب رویائی را پشت سر گذاشت و سه گل به ثمر رساند.

برزیل و مسی

آرژانتین در دیداری دوستانه با درخشش لیونل مسی، برزیل را با نتیجه‌ چهار بر سه شكست داد و یك پیروزی ارزشمند به دست آورد.

در این دیدار كه در آمریكا برگزار شد، این بازیكنان برزیل بودند كه بازی را بهتر آغاز كردند و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات پردامنه‌ای را بر روی دروازه‌ حریف صاحب نام خود تدارك دیدند. این در حالی بود كه بازیكنان آرژانتین به بازی دفاعی روی آورده بودند تا این كه در دقیقه 22 روملو از روی یك ضربه آزاد به زیبایی دروازه‌ آرژانتین را باز كرد. اما این گل زیاد طول نكشید و تنها 9 دقیقه بعد لیونل مسی با پاس زیبای هیگواین با دروازه‌بان برزیل تك به تك شد و گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

حملات آرژانتین با وجود گل تساوی ادامه یافت و تنها سه دقیقه بعد مسی این بار با پاس دی ماریا گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم این بازیكنان برزیل بودند كه بازی را بهتر آغاز كردند و تنها 10 دقیقه بعد از شروع بازی گل تساوی را توسط دوس سانتوس به ثمر رساندند. حملات شاگردان منزس با وجود گل تساوی ادامه یافت تا این كه در دقیقه 72 هالك با یك شلیك سنگین دروازه‌ آلبی سلسته را باز كرد و تیمش را جلو انداخت.

آرژانتین در دیداری دوستانه با درخشش لیونل مسی، برزیل را با نتیجه‌ چهار بر سه شكست داد و یك پیروزی ارزشمند به دست آورد

شاگردان سابیا با دریافت این گل سراپا حمله شدند و پس از از دست دادن چند موقعیت سرانجام فدریكو هرناندز در دقیقه 76 با پاس عرضی آگرو گل تساوی را به ثمر رساند، اما این پایان كار نبود و در حالی كه همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی با همین نتیجه‌ بودند، ستاره آبی ـ اناری‌ها در دقیقه 85 گل سوم خود و چهارم تیمش را به ثمر رساند و در نهایت بازی با همین نتیجه‌ به پایان رسید.

بخش ورزشی تبیان


منبع : ایسنا