تبیان، دستیار زندگی
یک ناشر کره ای در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب ژاپن با این اثر آشنا شده و قرار است با شمارگان سه هزار نسخه این کتاب را به کودکان کره ای عرضه کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهمان‌های ناخوانده در دستان کودکان کره‌ای
مهمان‌های ناخوانده در دستان کودکان کره‌ای

بچه ها داستان “مهمانی ناخوانده”‌ یادتان هست؟

یک ناشر کره ای در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب ژاپن با این اثر آشنا شده و قرار است با شمارگان سه هزار نسخه این کتاب را به کودکان کره ای عرضه کند.

انتشارات کانون در سال 1345 تاسیس شده است و کتاب “مهمان های ناخوانده”‌نوشته ی فریده فرجام و تصویرگری جودی فرمانفرمائیان تا کنون هجده بار تجدید چاپ شده است،این کتاب از نخستین کتاب هایی است که انتشارات کانون آن را در اولین سال کار خود چاپ کرده است.

جالب است بدانید این کتاب به خط بریل، ویژه عزیزان نابینا در سال 1383 و ترجمه کردی آن درسال 1386 توسط کانون نیز چاپ شده است.

کتاب فیلم”‌ مهمان های ناخوانده”‌ نیز در سال 1387 تولید شده که با توجه به دو زبانه بودن آن، بسیار مورد استقبال کودکان و نوجوانان سراسر دنیا قرار گرفته است.

از این داستان، آثار انیمیشن و نمایشی بسیاری تا کنون تهیه شده است. از جمله فیلم عروسکی که در سال 1364 توسط نصرت کریمی در امور سینمایی کانون تولید شد و شما می توانید بخش کوتاهی از آنرا درسایت تولیدات کانون(www.kanoontolid.com ) مشاهده کنید.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:هدهد-فریبا زرقلمی

مطالب مرتبط:

به نام خالق زیبایی‌ها

آموزش صرفه‌جویی به کودکان با ساخت

5غذایی که هوش پچه‌ها را زیاد می‌کند

موفقیت دختر یازده ساله شیروانی در مسابقه نقاشی

«هستی»،رمان نوجوان

سلام گل محمدی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.