تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال روسیه در دومین دیدار شب نخست رقابتهای یورو 2012 موفق شد به راحتی از سد جمهوری چک بگذرد و خود را به عنوان بخت نخست صعود از گروه A معرفی کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج روز نخست یورو 2012


تیم فوتبال روسیه در دومین دیدار شب نخست رقابتهای یورو 2012 موفق شد به راحتی از سد جمهوری چک بگذرد و خود را به عنوان بخت نخست صعود از گروه A معرفی کند.
روسیه و جمهوری چک

شاگردان “دیک ادووکات”‌ موفق شدند در حضور بیش از 37 هزار تماشاگر ورزشگاه روکلاو مونیسیپال لهستان با نتیجه پر گل 4 بر یک جمهوری چک را از پیش رو بردارند.

روسیه از همان ابتدا بازی را بسیار تهاجمی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 15 توسط "آلن زاگوئف" به گل برسد. تنها 9 دقیقه بعد "رومن شیروکوف" اختلاف را برای روس ها دو برابر کرد.

جمهوری چک نایب قهرمان یورو 96 بعد از تنها 25 دقیقه 2 بر صفر از حریف خود عقب افتاده بود. تلاش دو تیم برای بازکردن دروازه حریف در ادامه باز سودی نداشت تا اینکه نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم جمهوری چک موفق شد در دقیقه 52 توسط "واکلاو پیلار" به گل برسد و اختلاف را به حداقل برساند تا هواداران این تیم به ادامه بازی امیدوار شوند.

اما در ادامه این روسیه بود که بازهم به گل رسید. باز هم زاگوئف روی پاس "پاولیوچنکو" در موقعیت تک به تک با "پتر چک" قرار گرفت و موفق شد دومین گل خود در این بازی را به ثمر برساند.

رومن پاولیوچنکو که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود در دقیقه 82 روی یک حرکت انفرادی با یک ضربه محکم به سمت دروازه گل چهارم روسیه را به ثمر رساند تا خیال هواداران این تیم از یک پیروزی پر گل راحت شود.

پتر چک دروازه باشگاه چلسی که درخشش او در فینال لیگ قهرمانان یکی از عوامل اصلی قهرمانی چلسی بود در این بازی 4 بار دروازه اش را باز شده دید. خط دفاع جمهوری چک در این دیدار بسیار ضعیف ظاهر شد

پتر چک دروازه باشگاه چلسی که درخشش او در فینال لیگ قهرمانان یکی از عوامل اصلی قهرمانی چلسی بود در این بازی 4 بار دروازه اش را باز شده دید. خط دفاع جمهوری چک در این دیدار بسیار ضعیف ظاهر شد.

با توجه به تساوی یونان و لهستان دو تیم دیگر این گروه، روسیه با این پیروزی 3 امتیازی شد و در صدر جدول گروه A قرار گرفت. در پایان این بازی هم آلن زاگوئف ستاره جوان روسیه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر