تبیان، دستیار زندگی
استاندار كرمان گفت: تبلور همه اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی در روابط عمومی‌ها متجلی می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استاندار كرمان:

روابط عمومی كاری بزرگ و سنگین است كه باید هنرمندانه انجام شود

اسماعیل نجار

استاندار كرمان گفت: تبلور همه اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی در روابط عمومی‌ها متجلی می‌شود.

اسماعیل نجار در جشن بزرگ شورای هماهنگی انجمن روابط عمومی‌های استان كرمان در محل باغ شاهزاده ماهان، افزود:هر اندازه خدمات و اقدامات ارائه شده به جامعه، توسط دستان توانمند روابط عمومی‌ها بهتر و زیباتر انعكاس یابد و ارائه شود، مردم عزیزمان بیشتر با خدمات خدمتگزاران خود آشنا می‌شوند.

وی خاطر نشان كرد: یكی از سفارشات حضرت امام(ره) گزارش اقدامات انجام گرفته به مردم بود و آن بزرگوار همواره تاكید داشتند كارهای انجام شده به سمع و نظر مردم برسد.

وی بیان كرد: مقام معظم رهبری نیز ضمن سفارش به این مهم، در زمینه اطلاع رسانی خدمات دولت‌های نهم و دهم گلایه‌مند بودند و اظهار می‌داشتند كه انعكاس خدمات در جامعه، مطلوب نمی‌باشد.

نجار، كار روابط عمومی را ارتباط تنگاتنگ با مردم، مدیران، سازمان‌ها و ارتباطی درون سازمانی دانست و گفت: این كار بسیار اساسی و سنگین است و باید هنرمندانه صورت پذیرد.

در این مراسم همچنین سیدجواد موسوی مدیر كل صدا و سیمای استان كرمان نیز طی سخنانی، گفت: صدا و سیمای كرمان آمادگی دارد در جهت انعكاس این گونه برنامه‌های زیبا و متنوع با حضور هنرمندان ملی و استانی كه توسط دستگاه‌های اجرایی به مرحله اجرا در می‌آید، همكاری كند.

وی افزود: تعامل و همكاری مناسبی بین صدا و سیما با روابط عمومی‌ها وجود دارد، كه انتظار می‌رود همكاران در روابط عمومی‌ها نسبت به اجرای برنامه بیشتر تلاش كنند.

تنظیم: هومن بهلولی