تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه استقلال که روز سه‌شنبه در سمتش ماندگار شد به آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که سه‌شنبه شب داشتیم با کریم انصاریفرد به توافق رسیدیم و با آندرانیک تیموریان هم برای تمدید قراردادش صحبت کردیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر


فصل نقل و انتقالات به روزهای حساس خود نزدیک شده است و تیم ها در تلاش هستند تا بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند تا بتوانند حضور پر رنگ در لیگ دوازدهم داشته باشند.


شهاب گردان

فصل نقل و انتقالات به روزهای حساس خود نزدیک شده است و تیم ها در تلاش هستند تا بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند تا بتوانند حضور پر رنگ در لیگ دوازدهم داشته باشند.

تازه ترین نقل و انتقالات روزهای اخیر را می توانید اینجا بخوانید:

شهاب گردان دروازه بان جدید پرسپولیس

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و عضو تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی یکساله به تیم پرسپولیس پیوست.

محمد قاضی، شهاب گردان، حسین ماهینی سرخپوش شده‌اند. غلامرضا رضایی و مهرداد پولادی قراردادشان را تمدید کرده‌اند. محمد نوری و جواد کاظمیان نیز امروز  قراردادشان را تمدید می‌کنند. ستاره‌ها دارند، جانشین نفراتی می‌شوند که دیگر جایی در پرسپولیس نخواهند داشت

پیش از این محمدرضا خانزاده و علی اسماعیل‌زاده بازیکنان تیم ملی جوانان نیز قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کرده بودند. حسین ماهینی و هادی نوروزی هم برای حضور در پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه به توافق رسیده‌اند و قرارداد خود را ثبت کرده اند.

تازه ترین پرسپولیسی که قرارداد خود تمدید کرده است حمید علی عسگر است. محمد رویانیان در راستای تمدید قرارداد 10 بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که مورد تأیید دنیزلی قرار گرفته بودند جلسه‌ای با حمید علی‌عسگر برگزار کرد و این بازیکن با عقد قراردادی دوساله در پرسپولیس ماندنی شد.

خلیلی جانشین عنایتی شد

محسن خلیلی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال راهی صبای قم شد.

این بازیکن محسن خلیلی است که در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به عنوان جانشین غلامرضا عنایتی، بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم در لیگ یازدهم که با جدایی رسمی از این تیم رسما به تیم فوتبال مس کرمان پیوسته است، با پیراهن شماره 10 صبا بازی خواهد کرد.

مهاجم جدید تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با پایان قرارداد یک ساله اش با تیم فوتبال مس کرمان در پایان لیگ یازدهم تصمیم جدایی از نماینده کرمان را گرفت و برای بازی در لیگ دوازدهم به تیم فوتبال صبای قم اضافه شد.

برهانی و فتح الله زاده

استقلالی ها همچنان در انتظار

هاشم بیگ زاده و میثم بائو تنها بازیکنانی هستند که بطور کامل با آبی پوشان به توافق رسیده اند و خسرو حیدری تنها ملی پوشی است که قرارداد خود را تمدید کرده است و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده کدام یک از ستارگان این تیم از استقلال جدا خواهند شد و چه بازیکنانی جذب خواهند شد.

آرش برهانی، مهاجم استقلال نیز با حضور در باشگاه استقلال در جلسه‌ای که با علی فتح‌اله‌زاده، مدیرعامل استقلال برگزار کرد قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با آبی‌پوشان تمدید کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت این تیم می گوید: در مرحله فعلی به دنبال تمدید قرارداد بازیکنانی هستیم که قراردادشان با استقلال به پایان رسیده است. حفظ این دسته از بازیکنان اولویت اصلی باشگاه است. البته ساموئل هم در فهرست مد نظر قلعه نویی قراردارد اما هنوز از نظر مالی با این بازیکن به توافق نرسیده ایم. اگر به توافق برسیم او را هم حفظ خواهیم کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر