تبیان، دستیار زندگی
سرمربی الوصل امارات در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل المحرق بار دیگر تكرار كرد كه از فلسطین دیدار خواهد كرد و ناراحتی دیگران برای او مهم نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مارادونا: به فلسطین می‌روم


سرمربی الوصل امارات در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل المحرق بار دیگر تكرار كرد كه از فلسطین دیدار خواهد كرد و ناراحتی دیگران برای او مهم نیست.


مارادونا

الوصل در دیدار رفت فینال جام باشگاهی خلیج فارس یك پیروزی ارزشمند را به دست آورد و مقابل میزبانش المحرق بحرین با نتیجه‌ سه بر یك به پیروزی رسید تا یك گام به قهرمانی در این بازی‌ها نزدیك شود و ماندن مارادونا در الوصل تضمین شود.

دیگو مارادونا سرمربی آرژانتینی الوصل در نشست خبری بعد از بازی گفت: بر این باورم كه پیروزی به موقعه‌ای را به دست آوردیم، اما هنوز چیزی تمام نشده است و بازی برگشت باقی مانده است. در باد این پیروزی ارزشمند نخواهیم خوابید. در بازی برگشت برای پیروزی و ارائه یك بازی زیبا به میدان خواهیم رفت به ویژه این كه در امارات و در مقابل تماشاگران خودی بازی می كنیم.

وی افزود: شاگردانم در این دیدار نمایش بسیار خوبی اداشتند. پیش از شروع بازی تیم المحرق را به خوبی آنالیز كردیم و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را به بازیكنان گوش زد كردیم. خوشحالم از این كه بازیكنان دستوراتم را به خوبی در زمین پیاده كردند. باید این پیروزی ارزشمند و نمایش خوب را به بازیكنان تبریك بگویم.

مارادونا درباره ماندنش در الوصل، گفت: تمدید قراردادم با الوصل ربطی به قهرمانی در این رقابت‌ها ندارد، چرا كه من پیش از این نیز اعلام كردم كه سال آینده هم در امارات می‌مانم. چرا كه قراردادم دو ساله است. تصمیم را پیش از این گرفته‌ام. در الوصل می‌مانم.

عبدالسلام اسماعیل هنیه عضو مجلس اعلای جوانان و ورزش فلسطین نامه رسمی دعوت از مارادونا برای سفر به فلسطین را تقدیم وی كرد كه مارادونا در پاسخ به او گفت: من با این دعوت موافق هستم. از خداوند می‌‌خواهم كه هر چه زودتر امكان این سفر را برایم فراهم كند. هر كس می‌خواهد ناراحت شود ، ناراحت شود، از فلسطین دیدار خواهم كرد

اما این نشست خبری حاشیه‌های هم داشت. عبدالسلام اسماعیل هنیه عضو مجلس اعلای جوانان و ورزش فلسطین نامه رسمی دعوت از مارادونا برای سفر به فلسطین را تقدیم وی كرد كه مارادونا در پاسخ به او گفت: من با این دعوت موافق هستم. از خداوند می‌‌خواهم كه هر چه زودتر امكان این سفر را برایم فراهم كند. هر كس می‌خواهد ناراحت شود ، ناراحت شود، از فلسطین دیدار خواهم كرد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا