تبیان، دستیار زندگی
کتاب زندگی «ناصر حجازی» در بیست و یکمین شماره از مجموعه کتاب‌های مفاخر ایران‌زمین به چاپ رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار کتاب ناصر حجازی


کتاب زندگی «ناصر حجازی» در بیست و یکمین شماره از مجموعه کتاب‌های مفاخر ایران‌زمین به چاپ رسید.


حجازی

بیست و یکمین شماره از مجموعه کتاب‌های مفاخر ایران‌زمین که به زندگی «ناصر حجازی» اختصاص یافته است، هم‌ز‌مان با اولین سالگرد درگذشت این چهره‌ی محبوب ورزشی به چاپ رسید.

این کتاب شرح مختصری از زندگی مرد بلند‌آوازه فوتبال ایران است که با موافقت و همکاری خانواده ایشان، تهیه و چاپ شده است.

«کیهان محمدخانی» مدیرعامل مۆسسه آموزش شهر، در مقدمه کتاب می‌نویسد: مفاخر هر جامعه‌ای، سرمایه‌های ارزشمند و گرانقدری هستند که بخش اساسی از فرهنگ و تمدن آن جامعه را تشکیل می‌دهند. معرفی و شناساندن چنین بزرگانی به نسل‌های آینده، از اولویت‌های فرهنگی همه‌ی جوامع و ملل است؛ این کار صورت نمی‌پذیرد مگر با ثبت و ضبط اندیشه، ویژگی‌ها، صفات، آثار و چرایی و چگونگی زندگی و مرگ آن‌ها.

این کتاب 104 صفحه‌ای (قطع جیبی) که با شمارگان 2000 نسخه به چاپ رسیده است، در مراسم بزرگداشت ایشان رونمایی خواهد شد.

«مفاخر و نام‌آوران ایران‌زمین»، عنوان مجموعه کتاب‌هایی است که مۆسسه آموزش شهر در راستای معرفی چهره‌های علمی، هنری، ورزشی، دینی و ... اقدام به تهیه و چاپ آن‌ها می‌کند و شامل بخش‌هایی مانند زندگی‌نامه، معرفی آثار، افتخارات، خاطرات، از نگاه دیگران، آلبوم تصاویر و ... است

«مفاخر و نام‌آوران ایران‌زمین»، عنوان مجموعه کتاب‌هایی است که مۆسسه آموزش شهر در راستای معرفی چهره‌های علمی، هنری، ورزشی، دینی و ... اقدام به تهیه و چاپ آن‌ها می‌کند و شامل بخش‌هایی مانند زندگی‌نامه، معرفی آثار، افتخارات، خاطرات، از نگاه دیگران، آلبوم تصاویر و ... است.

«حجازی» دومین چهره ورزشی از این مجموعه، پس از جهان‌پهلوان «غلام‌رضا تختی» می‌باشد.

افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند جهت دریافت این کتاب با تلفن 88920393 و 88898941 روابط عمومی مۆسسه آموزش شهر تماس حاصل نمایند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس