تبیان، دستیار زندگی
یش آبی پوشان با حامی مالی جدید به میدان می آیند مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند پس از برگزاری دیدار هفته پنجم برابر صباباتری و با استفاده از تعطیلات لیگ برتر، اردویی چند روزه را در کیش برپا کنند. پس از برگزاری بازی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اردوی استقلال در جزیره کیش

آبی پوشان با حامی مالی جدید به میدان می آیند


مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند پس از برگزاری دیدار هفته پنجم برابر صباباتری و با استفاده از تعطیلات لیگ برتر، اردویی چند روزه را در کیش برپا کنند.

پس از برگزاری بازیهای هفته پنجم لیگ برتر به جهت حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت اردن مسابقات به مدت دوهفته تعطیل خواهد شد. در این بین بسیاری از تیمها در نظر دارند با برپایی اردوهای به حفظ آمادگی بازیکنان خود کمک کنند. با توجه به این مسئله تیم فوتبال استقلال پس از انجام بازی هفته پنجم خود برابر صباباتری از روز شنبه هفته آینده جهت برپای اردوی یک هفته ای عازم جزیره کیش می شود تا فارغ از حواشی خود را جهت حضور در ادامه بازیهای لیگ برتر مهیا سازد.

همچنین بنا بر توافق اولیه مسئولان باشگاه استقلال با شرکت کفش ملی مقرر شد این شرکت به عنوان حامی مالی، آبی پوشان را در لیگ برتر فصل جاری همراهی کند ، اما بنا به دلایلی مختلف از جمله عدم تفاهم بر سر مسائل مالی طرفین از ادامه همکاری با یکدیگر سرباز زدند و مقرر شد شرکت یاد شده به جهت پرداخت 500 میلیون تومان به باشگاه استقلال حمایت کننده مالی این تیم در هفته های آغازین لیگ برتر باشد.

پس از این قطع همکاری تلاش مسئولان باشگاه استقلال بر این بود که یک اسپانسر جدید را جایگزین کفش ملی کنند و بر این اساس با یکی از شرکتهای تولید کننده محصولات غذایی به توافق رسیدند تا نام این شرکت در بازیهای آتی لیگ برتربه عنوان حامی مالی آبی پوشان بر روی البسه آنها چاپ شود.


واگذاری ‌باشگاه استقلال به شركت‌های زیر مجموعه‌ی رفاه

بر اساس طرح جدیدی كه مورد نظر هیات مدیره، سازمان تربیت بدنی و وزیر پیشنهادی رفاه قرار دارد، به احتمال فراوان باشگاه استقلال به یكی شركت‌های زیر مجموعه‌ی وزارت رفاه منتقل خواهد شد.

باشگاه استقلال تهران كه در دی ماه سال گذشته بر اساس یك قرارداد 10 ساله به وزارت رفاه و تامین اجتماعی واگذار شد، اخیرا و به دنبال بركناری پرویز كاظمی در شرایط سردرگمی به سر می‌برد؛ به گونه‌ای كه حتی عبدالرضا مصری وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت رفاه نیز در اولین اظهار و نظرهایش از بازگرداندن این باشگاه به سازمان تربیت‌بدنی خبر داد؛اما، ‌در شرایط كنونی و به دنبال رایزنی‌های صورت گرفته، احتمالا باشگاه استقلال به شركت‌های زیر مجموعه‌های این وزارتخانه واگذار می‌شود.

اگرچه این روزها بحث ادغام وزارت رفاه و تامین اجتماعی با وزارت بهداشت به گوش می‌رسد؛ اما، این وزارت‌خانه دارای شركت‌های مستقل و با گردش مالی بالا است كه در صورت واگذاری استقلال به یكی از این شركت‌ها علاوه بر رفع مشكلات یك سال اخیر، تامین اعتبارات لازم برای اداره‌ی امور این باشگاه نیز به سادگی صورت خواهد گرفت.

شركت نفت ایرانول، شركت تولید تلویزیون پارس، شركت كفش ملی كمیته‌ی امداد حضرت امام (ره)، شركت سرمایه‌گذاری رفاه و صندوق بازنشستگان كه اخیرا با همكاری شهرداری تهران اقدام به خرید سهام بانك سرمایه كرده است, از جمله شركت‌هایی است كه تحت اختیار وزارت رفاه هستند.

وزارت رفاه به تبعیت از وزارت صنایع كه باشگاه سایپا را در زیر مجموعه‌ی خود دارد, این موضوع را مورد نظر قرار داده و اگر عبدالرضا مصری، عضو مستعفی هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال سكاندار وزارت رفاه شود، این طرح نیز اجرا خواهد شد.