تبیان، دستیار زندگی
E3 بززگترین کنفرانس صنعت بازی است که قرار است این هفته آینده در لوس انجلس شروع به کار کند. فکر می‌کنید شرکت‌های بزرگی مثل سونی، نینتندو و مایکروسافت برای E3 امسال چه کار می‌کنند؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بزرگترین کنفرانس صنعت بازی


E3 بززگترین کنفرانس صنعت بازی است که قرار است این هفته آینده در لوس انجلس شروع به کار کند. فکر می‌کنید شرکت‌های بزرگی مثل سونی، نینتندو و مایکروسافت برای E3 امسال چه کار می‌کنند؟

بزگترین کنفرانس بازی سال (E3 )، قرار است از هفته آینده در لوس آنجلس شروع به کار کند. معمولا در این کنفرانس کنسول های بازی بزرگ و بازی‌های محبوب اعلام می شوند و E3 همیشه با معرفی چند عنوان موثر و فن آوری پیشرفته در صنعت بازی همراه است در کنار اینها همواره اطلاعات مفیدی درباره اینکه کمپانی های بزرگ بازی سازی کدامیک از بازی هایشان را به زودی برای فروش عرضه خواهند کرد در این کنفرانس وجود دارد.

بزرگترین کنفرانس صنعت بازی

انتظار می رود در حدود 47 هزار تن از حرفه ای های صنعت ویدئو گیم و بالغ بر 200 غرفه دار از معروفترین توسعه دهنده ها تا آنهایی که حتی ممکن است شما نامشان را هم تا کنون نشینده باشید در E3 امسال شرکت کنند و علاوه بر این قرار است امسال در طول برنامه یک فیلم ویدئو- گیم هم به تمایش در آید.

بنابراین فکر می کنید که در E3 امسال چه خواهد گذشت؟ ما برای 3 کمپانی بزرگ نینتندو، سونی و مایکروسافت، پیش‌بینی‌هایی کرده ایم.

نینتندو

احتمال دارد که امسال نینتندو اطلاعات بیشتری درباره Wii U ارائه دهد و حتی شاید تاریخ عرضه این دستگاه را هم مشخص کند. این کمپانی در کنفرانس خبری اش در E3 گذشته Wii U را معرفی کرد. بزرگترین ادعای این کنسول بازی این بود که Wii U کنترلر لمسی 6.2 اینچی خواهد داشت که بسیار شبیه تبلت هاست و امکان بازی تعاملی با تلویزیون را هم فراهم می کند. Wii U که کاملا با کنترلر های Wii های قدیمی سازگار است، امکانات جالب بسیار زیادی برای گیم پلی ایجاد می کند.

در کنفرانس خبری روز سه شنبه نینتندو، به احتمال قوی چیزهایی جدیدی درباره این کنسول بازی یاد گرفته و اطلاعات بیشتری درباره زمان و نحوه عرضه آن بدست خواهیم آورد.

فعلا انتظار می رود که این کنسول بازی در سال 2012 عرضه شود اما ما امیدواریم که در این کنفرانس خبری اطلاعات دقیق‌تری درباره تاریخ عرضه آن بدست آوریم.

نوتی بارتل، رنیس GameStop درباره آنچه از نینتندو در E3 امسال انتظار می رود به Mashable گفت: ما کاملا مشتاق ظهور نسل چهارم چرخه کنسول های بازی هستیم . البته بارتل چیز بیشتری درباره تاریخ دقیق عرضه این کنسول بازی نمی دانست .

سونی

به نظر نمی رسد که سونی بخواهد در E3 امسال نسل جدید از کنسول های بازی اش را معرفی کند اما قول داده در کنفرانس خبری روز دوشنبه اش " آینده گیم پلی و نوآوری ها " را به نمایش بگذارد.

این کمپانی وعده داده ترکیب جدیدی از خدمات ومحصولات برند پلی استیشن را به نمایش گذاشته و 200 کیوسک در نمایشگاه برای بازی با آنها در اختیار مراجعین قرار دهد

PS3 هنوز هم پرفروش است اما درباره PS Vita چنین چیزی نمی توان گفت. سونی می خواهد از E3 امسال برای متقاعد کردن خریداران به منظور خرید PS Vita استفاده کنند و به همین جهت پیش بینی می شود عناوین بازی هایی  که با PS Vita و PS3 کار می کنند را برجسته تر کند.

PS Vita همچنین ممکن است برای جذب کردن خریداران با قیمت پایین تری هم عرضه شود .

مایکروسافت

این کمپانی هم نشان داده که قصد معرفی کنسول جدیدی را در E3 امسال ندارد و در عوض روی معرفی بازی های جذاب برای ایکس باکس تمرکز خواهد کرد؛ که شاید مهمترین آنها Halo 4 باشد. ما احتمال می دهیم که عناوین چندی در مورد کینکت جدید ایکس باکس هم بشنویم.

ویندوز 8 مایکروسافت هم به زودی عرضه می شود و احتمالا این کمپانی از کنفرانس خبری اش برای برجسته کردن ادغام ایکس باکس در ویندوز 8 و همچینین فرصت سازی هایی که بازی ها برای ویندوز فون و تبلت ها انجام می دهند استفاده خواهد کرد

به طور سنتی E3 را سخت افزارهای مخصوص بازی شلوغ می کنند اما به نظر می رسد امسال بازی‌ها گوی سبقت را از دستگاه‌ها ربوده اند. نینتندو تنها کمپانی است که قرار است کنسول معرفی کند. این درحالی است که ما پیش از این هم درباره این کنسول بازی  چیزهایی می دانستیم. این کمپانی فقط قرار است اطلاعات بیشتری به ما بدهد.

شما فکر می‌کنید در E3  امسال چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

بخش دانش و زندگی تبیان

برگرفته از خبرآنلاین