تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال امید کشورمان در چارچوب مسابقات مقدماتی المپیک 2004 آتن، برابر ازبکستان به برتری 3-1 دست یافت. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، در این بازی تیم ملی امید کشورمان با ترکیب: رحمتی، مبعلی، معدنچی، برهانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی فوتبال امید ایران گام اول را محکم برداشت

تیم ملی فوتبال امید کشورمان در چارچوب مسابقات مقدماتی المپیک 2004 آتن، برابر ازبکستان به برتری 3-1 دست یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، در این بازی تیم ملی امید کشورمان با ترکیب: رحمتی، مبعلی، معدنچی، برهانی، ابراهیمی، کعبی، بداوی، نصرتی، کاملی مفرد، نوید کیا و شفیعی برابر حریف ازبکستانی خود که گوشه هایی از فوتبال قدرتی خاص تیم های بلوک شرق را نمایش می داد ، قرار گرفت. نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

علیرغم وجود ناهماهنگی هایی که در خط هافبک تیم ایران در نیمه اول این مسابقه دیده می شد، تیم کشورمان در نیمه دوم این مسابقه از ضعف خط دفاعی حریف که به دلیل ایستادن چهار دفاع بر روی یک خط مستقیم کاملاً شکننده و نفوذ پذیر به نظر می رسید، نهایت استفاده را برد و در همان 15 دقیقه آغازین نیمه دوم، توسط آرش برهانی به دو گل دست یافت.

در ادامه این مسابقه نیز در شرایطی که تیم ایران با برتری کاملاً محسوس نسبت به حریف ازبکی خود، توپ و میدان را در اختیار داشت، ایمان مبعلی گل دیگری را برای کشورمان به ثمر رساند، گرچه در دقایق پایانی این مسابقه، حضور گسترده بازیکنان ایران در زمین حریف، فرصتی را برای مهاجمین ازبکستان فراهم ساخت و این تیم تنها گل خود را وارد دروازه ایران کرد.

گفتنی است دیدار برگشت دو تیم، هفدهم خرداد ماه در اصفهان برگزار خواهد شد و با توجه به نتیجه دیدار رفت، صعود ایران به مرحله نهایی بازیها از هم اکنون قابل پیش بینی است.