تبیان، دستیار زندگی
طرح قرآنی و فراگیر 1446 همزمان با سالروز ولادت حضرت جواد الائمه(ع) و با محوریت حفظ جزء سی امروز آغاز می شود و تا 75 روز ادامه دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری طرح سراسری قرآنی 1446 با محوریت حفظ جزء 30

قرآن کریم

طرح قرآنی و فراگیر 1446 همزمان با سالروز ولادت حضرت جواد الائمه(ع) و با محوریت حفظ جزء سی امروز آغاز می شود و تا 75 روز ادامه دارد .

دبیر ستاد برگزاری این طرح قرآنی گفت ‌:‌ بر اساس این طرح ‌علاوه بر اینکه اوقات فراغت دانش‌‌آموزان و دانشجویان در ایام تابستان با برنامه‌های قرآنی به صورت حضوری و غیرحضوری پر خواهد شد، به مقوله افزایش تعداد حفاظ به صورت جدی‌تر نیز پرداخته می شود.

سیدعباس انجام افزود: طرح‌های قرآنی 1441 تا 1445 از سال 1386 هر سال با محوریت یکی از سوره‌های قرآن کریم به همت شبکه قرآن و معارف سیما و با همکاری دیگر نهادهای قرآنی به اجرا گذاشته شد که امسال با عنوان 1446 یعنی گذشت هزار و چهارصد و چهل و ششمین سال نزول قرآن با محوریت حفظ جزء 30 قرآن برگزار می‌شود.

مدیر گروه تلاوت شبکه قران و معارف سیما گفت ‌: علاوه بر این شبکه، شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، آموزش و جام جم سیما و رادیو قرآن و رادیو معارف این طرح را پوشش خواهند داد و در مدت 75 روز بیش از 22 هزار دقیقه برنامه روی آنتن شبکه‌های مختلف رسانه ملی خواهد رفت. علاقه‌مندان به شرکت در طرح قرآنی 1446 می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌سانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی اینترنتیwww.Qurantv.ir از آخرین اخبار و اطلاعات درباره این طرح ملی مطلع شوند.

جوایزی ارزنده‌ای ازجمله 1446 کمک هزینه سفر به عمره مفرده، 1446 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، 1446 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هزاران جایزه فرهنگی دیگر برای این طرح اختصاص پیدا کرده است.

تنظیم: هومن بهلولی