تبیان، دستیار زندگی
م ) روز شنبه با توجه به اینکه روز آغاز هفته بود نسبت به روزهای 5 شنبه و جمعه از شلوخی کمتری برخوردار بود. در این روز بازدید بسیاری از زوجهای جوان از غرفه تبیان جالب توجه بود که ضمن بازدید از غرفه تبیان تعدادی از این ز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور قاری مشهور مصری در تبیان (گزارش روز پنجم نمایشگاه قرآن کریم )


روز شنبه با توجه به اینکه روز آغاز هفته بود نسبت به روزهای 5 شنبه و جمعه از شلوخی کمتری برخوردار بود.

در این روز بازدید بسیاری از زوجهای جوان از غرفه تبیان جالب توجه بود که ضمن بازدید از غرفه تبیان تعدادی از این زوجها که در سایت تبیان عضو نبودند به عضویت در آمدند.

قسمت بازدید سایت و عضویت همچون گذشته شلوغ و پر مشتری بودند در ضمن در قسمت ورزشی تصاویر مراسم ازدواج علی دایی و در اجتماعی تست هوش روانشناسی جزو پرطرفدارترین صفحات و مطالب سایت و نرم افزار مشکاه جزو پرفروش ترین‌ها بودند.

در ضمن روابط عمومی موسسه تبیان به دلیل برگزاری نمایشگاه قرآن کریم علاوه بر اینکه بروشورهای قدیمی خود را به روز نموده است و اقدام به چاپ بروشورهای جدیدی نموده است که از آن جمله می توان به تهیه بروشورهای انجمن ها ، فروشگاه اینترنتی ، بخش عربی سایت و ... اشاره کرد.


میهمانان :

حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدوی معاون بعثه مقام معظم رهبری در غرفه تبیان در این روز بسیار جالب توجه بود. ایشان با توجه به اینکه با سایت تبیان آشنا بودند به تمجید از سایت پرداختند.

از دیگر مهمانان این روز می توان به استاد عبدالوهاب طنطاوی قاری مشهور مصری و استاد انور شحات انور اشاره کرد که به مناسبت برگزاری مسابقات بین المللی قرائت قرآن در ایران به سر می برند ، به بازدید ازغرفه تبیان پرداختند که مدیر روابط عمومی موسسه تبیان به تشریح قسمت های مختلف سایت به خصوص بخش عربی پرداخت.


معرفی محصولات تبیان :

در این بخش قرار بر این است که هرروز به معرفی یکی از محصولات جدید موسسه تبیان بپردازیم. که امروز به معرفی مشکات 2 می پردازیم.

نرم افزار قرآنی مشکات 2 نسخه تکمیل شده مشکات 1 است که شامل بخشهای زیر می باشد :

- تعامل و اشتراک در تولید و تصحیح اطلاعات توسط کاربران و گروه محققین ( تولید محتوایی جمعی )

- تفسیر ، شان نزول ، موضوعات و الفاظ ، عبارات قرآن کریم مدرسه مشکات و معانی و ...

- دسترسی به 9 قرائت در دو قالب ترتیل و مجود همراه با امکان افزایش

- تجزیه کامل متون تفسیرهای نور ، نمونه و اطیب البیان با امکان جستجوی کامل در بیش از بیست عنوان اصلی

- پشتیبانی و بروز رسانی فنی و محتوایی از طریق CD و سایت تبیان


دیگر بخشهای نمایشگاه قرآن کریم :

در این بخش نیز هرروز به معرفی یکی از قسمت های نمایشگاه قرآن کریم می پردازیم.

یکی از جالب ترین بخش های نمایشگاه قرآن کریم امسال را گروه کعبه (برنامه بین المللی قصص قرآن کریم ) به مناسبت سال پیامبر اعظم (ص) انجام داده است که این گروه اقدام به ساخت ماکتهایی از داستان زندگی پیامبر در نمایشگاه قرآن کریم نموده است که بازدید کنندگان را در حال و هوای آن دوران قرار می دهد.

این ماکتها هرکدام یکی از اتفاقات دوران زندگی پیامبر مثل نازل شدن وحی به پیامبر در غار حرا ، هجرت پیامبر از مکه به مدینه ، خوابیدن حضرت علی در جای پیامبر و .. را نشان می دهد.

حتما از این بخش در نمایشگاه دیدن نمایید.

روابط عمومی موسسه تبیان