تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه ماندنش به صلاح این تیم نیست، گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر مدیر عامل باشگاه استقلال انتخاب شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جدایی فتح الله زاده از استقلال


مدیر عامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه ماندنش به صلاح این تیم نیست، گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر مدیر عامل باشگاه استقلال انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال امروز تصمیم گرفت تا استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش کند و از همین رو از این پس با باشگاه استقلال برای فصل آینده همکاری نخواهد کرد.

فتح الله زاده، استقلال

پس از خبر استعفای مدیر عامل باشگاه استقلال با فتح‌الله زاده تماس گرفتیم که وی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این خصوص گفت: از وزیر ورزش نهایت تشکر را دارم که در این مدت حمایت‌های لازم را از من انجام داد اما با روندی که پیش روی ما قرار گرفته، احساس می‌کنم ماندنم به صلاح استقلال نیست و به خاطر اینکه استقلال در کورس نقل و انتقالات از رقابت با مدعیان عقب نماند، عطای کار را به لقایش بخشیدم و تصمیم گرفتم کناره‌گیری خود را اعلام کنم.

استعفای خود را به دفتر وزیر تقدیم کردم و از ایشان تشکر می کنم که در حق من لطف داشت و امیدوارم آقای عباسی هر چه سریع‌تر مدیر عامل استقلال را مشخص کند

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس در حالی که قصد نداشت پاسخ هیچ سؤالی را بدهد، گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم که آنها روزهای خوبی در کنار استقلال داشته باشند و من همیشه کنار استقلال خواهم بود و روی سکوها این تیم را تشویق خواهم کرد اما به خاطر شرایطی که پیش آمده، تصمیم گرفتم که کناره‌گیری کنم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: استعفای خود را به دفتر وزیر تقدیم کردم و از ایشان تشکر می کنم که در حق من لطف داشت و امیدوارم آقای عباسی هر چه سریع‌تر مدیر عامل استقلال را مشخص کند چون تا آخرین لحظه تلاشم را انجام دادم و حتی امروز با مجید صالح قرارداد بستیم اما دیگر نمی‌توانم با این شرایط تیم استقلال برای سال آینده همکاری خودم را ادامه بدهم.

بخش ورزش تبیان


منبع:فارس