تبیان، دستیار زندگی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نقش و وظیفه روابط عمومی ها در تبیین ارزش ها و آرمان های والای امام راحل و انقلاب بسیار مهم و ارزشمند است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امام جمعه ایلام:

روابط عمومی ها نقش مهمی در انتقال اندیشه های امام (ره) برعهده دارند

حجت الاسلام محمد نقی لطفی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نقش و وظیفه روابط عمومی ها در تبیین ارزش ها و آرمان های والای امام راحل و انقلاب بسیار مهم و ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی افزود: روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در تشریح و تبلیغ اندیشه های امام(ره) وظیفه ای سنگین بر عهده دارند.

او اظهار داشت: روابط عمومی ها با اقشار مختلف مردم در ارتباط هستند و به آسانی با مخاطبان خود ارتباط سازنده، مناسب و اصولی برقرار می كنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: روابط عمومی ها باید به گونه ای وارد عمل شوند كه برای هر قشر خاص از جامعه، بر پایه فهم و درك آنان، آرمان ها و اندیشه های امام راحل و نظام را تبیین كنند.

لطفی افزود: كشور ما دارای نسل جوان، پویا و بالنده ای است كه دوران امام(ره) و صحنه های حماسی دوران جنگ تحمیلی را تجربه نكرده اند اما علاقه و ایمان آنان به آرمان های امام و نظام مقدس جمهوری اسلامی كمتر از نسل اول انقلاب نیست بلكه حتی بیشتر از آنان نشان داده شده است.

وی ادامه داد: باید اندیشه ها و افكار والا و ارزشمند امام و انقلاب را به جوانان بیش از گذشته انتقال دهیم و روابط عمومی ها به عنوان پلی ارتباطی میان مسوولان و مردم، به این اصل محوری، نگاه ویژه ای داشته باشند.

او در ادامه با بیان اینكه اصل ولایت فقیه یكی از اصول مسلم قانون اساسی است افزود: مشروعیت نظام منوط به ولایت فقیه است و آنچه در سیره عملی و شخصیتی امام (ره) مشاهده می شود، تاكیدات بسیار مهم ایشان بر روی دو اصل مهم نظام یعنی ولایت فقیه به عنوان اصلی ترین شاخص و ركن انقلاب اسلامی و دیگری حفظ و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

لطفی گفت: امام راحل این معمار بزرگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در دیدگاه ها و اندیشه های ناب خویش از ولایت فقیه و حراست و پاسداری از نظام به عنوان واجبات یاد فرموده اند.

امام جمعه ایلام با تاكید بر اطلاع رسانی دقیق در خصوص شخصیت امام عظیم الشان گفت: امام خمینی (ره)، اسلام را در متن زندگی مردم و در قالب حكومت اسلامی و قانون اساسی جای داد.

وی اظهار داشت: هر لحظه كه از عمر پربركت انقلاب می گذرد، به طرفداران اندیشه ها و تفكرات ناب، الهی و انسانی امام (ره) در سراسر جهان اضافه می شود و همین موضوع پایه های حكومت های فاسد و ظالم در جهان را به شدت لرزانده است.

تنظیم: هومن بهلولی