تبیان، دستیار زندگی
شد ورزشكاران و مسوولان باشگاه فولاد مباركه سپاهان شامگاه سه شنبه باحضور در گلستان شهدای اصفهان ضمن تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، جام طلایی قهرمانی را به شهدا تقدیم كردند. تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان جمعه گذ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جام حذفی به شهدای اصفهان هدیه شد


ورزشكاران و مسوولان باشگاه فولاد مباركه سپاهان شامگاه سه شنبه باحضور در گلستان شهدای اصفهان ضمن تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی، جام طلایی قهرمانی را به شهدا تقدیم كردند.

تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان جمعه گذشته با پیروزی مقابل پرسپولیس تهران، قهرمان جام حذفی باشگاههای كشور شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مباركه سپاهان در آیین تجدید میثاق با شهدا در "خیمه حسینی" گلستان شهدای اصفهان خطاب به جوانان ورزشكار گفت: ما امروز در كنار قبور مطهر جوانانی قرار داریم كه برای دفاع از دین و میهن اسلامی همه چیز خود را فدا كردند.

"محمدرضا ساكت" افزود: راه این شهیدان ادامه دارد و باید با الگو قرار دادن آنها در همه صحنه‌ها راه عزت و سربلندی را طی كنیم.

وی همچنین در مورد ورزشگاه "نقش جهان" گفت: این ورزشگاه و شهر اصفهان باید چهار ماه دیگر میزبان باشگاههای آسیا باشد و از مسوولان می‌خواهیم امكان برگزاری مسابقات آسیایی در این ورزشگاه را فراهم كنند.

ورزشكاران رشته‌های مختلف و مسوولان باشگاه سپاهان در پایان این آیین كه در آن " سرود پیروزی سپاهان " نیز پخش شد، نماز جماعت خواندند و با حضور بر قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه با شهیدان تجدید میثاق كردند.