تبیان، دستیار زندگی
عصر روز سه شنبه ماندن علی فتح الله زاده در استقلال قطعی شد و حالا هواداران این تیم می توانند با امیدواری زیادی در انتظار تیم بستن حاجی باشند چرا که فتح الله زاده تبحر خاصی در تیم بستن دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیست قلعه‌نویی اعلام شد


عصر روز سه شنبه ماندن علی فتح الله زاده در استقلال قطعی شد و حالا هواداران این تیم می توانند با امیدواری زیادی در انتظار تیم بستن حاجی باشند چرا که فتح الله زاده تبحر خاصی در تیم بستن دارد.


امیر قلعه نویی

این روزها خیلی ها دوست دارند بدانند که امیر قلعه‌نویی برای فصل جدید لیگ برتر دنبال چه بازیکنانی است و مطمئنا ژنرال آبی ها در صدد تشکیل یک تیم پر قدرت در استقلال است تا این تیم را بعد از 3 سال ناکامی در قهرمانی دوباره قهرمان کند. حالا با مشخص شدن مدیرعامل استقلال و ابقای فتح الله زاده، باید در انتظار مذاکره آبی ها با بازیکنان سرشناس باشیم و اخبار پشت پرده حاکی از آن است که چند ستاره لیگ برتر و بازیکنان سرشناس فوتبال ایران در فهرست قلعه نویی هستند.

بازیکنانی چون محمدرضا خلعتبری، امیرحسین صادقی، سید جلال حسینی، سیاوش اکبرپور، کریم انصاری‌فرد، رودریگو توزی،محمد آبشک و ... در فهرست قلعه‌نویی قرار دارند و حالا فتح الله زاده باید باب مذاکره با بازیکنان مورد نظر قلعه نویی را آغاز کند.

لیست بازیکنان مورد نظر قلعه نویی برای رسانه ها و هواداران استقلال مهم است ولی فهرست بازیکنان مازاد استقلال هم اهمیت خاص خودش را دارد. سرمربی استقلال روی ماندن مهدی رحمتی نظر مثبتی دارد و این دو مدتی پیش در افتتاح کلینیک یکی از دوستان قلعه نویی اختلاف ها را کنار گذاشته و با یکدیگر آشتی کردند.قلعه نویی رحمتی را می خواهد و این در حالی است که وحید طالب لو هم گزینه جانشینی رحمتی است ولی امیر بیشتر روی رحمتی نظر دارد.

داستان مجتبی جباری اما مبهم است و این بازیکن که در سال های گذشته دچار شدیدترین اختلاف ها با قلعه نویی شده است شاید استقلال را ترک کند. البته برخی نزدیکان امیر به او گفته اند که جباری را نگه دارد و گویا قرار است قلعه نویی روی این موضوع فکر کند

داستان مجتبی جباری اما مبهم است و این بازیکن که در سال های گذشته دچار شدیدترین اختلاف ها با قلعه نویی شده است شاید استقلال را ترک کند. البته برخی نزدیکان امیر به او گفته اند که جباری را نگه دارد و گویا قرار است قلعه نویی روی این موضوع فکر کند. البته بازیکنانی هم هستند که در فهرست این مربی جایی ندارند. گفته می‌شود میلاد میداودی، حنیف عمران‌زاده،مهدی امیرآبادی، محسن یوسفی،جواد شیرزاد و فریدون زندی در لیست سیاه قلعه‌نویی قرار دارند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: گل