تبیان، دستیار زندگی
هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و تشییع پیکرهای پاک 96 شهید دوران دفاع‌مقدس مسابقه عکاسی با موضوع کاروان تشییع پیکر مطهر شهدای دفاع مقدس صورت می‌گیرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاروان تشییع پیکر مطهر شهدای دفاع مقدس

مسابقه عکاسی


هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و تشییع پیکرهای پاک 96 شهید دوران دفاع‌مقدس مسابقه عکاسی با موضوع "کاروان تشییع پیکر مطهر شهدای دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

تشیع شهدا

به گزارش سایت ساجد، تشییع این ابدان مطهر در روز سوم خرداد از شهر مقاومت و حماسه، خرمشهر آغاز خواهد شد و پس از عبور از شهرهای اهواز، شوش، دزفول، اندیمشک، پادگان دوکوهه، پلدختر، معمولان، خرم‌آباد، دورود، بروجرد، شازند، اراک، خمین، محلات، دلیجان، کاشان و قم،‌ در روز 14 خرداد، سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(رحمه‌الله‌علیه) در جوار حرم مطهر آن امام عزیز به آغوش مُراد و مقتدایشان برخواهند گشت.

معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در نظر دارد جهت حفظ و ثبت لحظات ناب این تشییع باشکوه مسابقه عکاسی را با این موضوع برگزار نماید.

لذا از کلیه‌ی عکاسان و هنرمندان عزیز دعوت می‌شود در این مسابقه شرکت نمایند.

ـ شرایط مسابقه:

1) شرکت در این مسابقه برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

2) شرط سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

3) هر عکاس می‌تواند با حداکثر 10 قطعه عکس در این مسابقه شرکت نماید.

4) امتیاز انتشار آثار برگزیده مسابقه و چاپ در محصولات فرهنگی برای معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس محفوظ خواهد بود.

ـ نحوه ارسال آثار:

1) هر شرکت‌کننده می‌تواند آثار خود را به دو صورت پستی و یا ایمیل به معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ارسال نماید.

2) شرکت‌کنندگانی که تمایل به ارسال آثار از طریق پست را دارند لازم است فایل عکس‌های خود را با کیفیت 300 dpi و با حداقل اندازه 15 أ— 10 سانتی‌متر و حداکثر 40 أ— 30 سانتی‌متر بر روی لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

لازم است به همراه فایل عکس‌ها، یک فایل حاوی توضیحات عکس‌ها(که با شماره‌گذاری مشخص شده) به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام‌خانوادگی، تحصیلات، نشانی دقیق پستی به همراه کدپستی، تلفن تماس(ثابت و همراه) و در صورت وجود نشانی اینترنتی(ایمیل) درون لوح فشرده ارسال گردد.

3) شرکت کنند‌گانی که تمایل به ارسال عکس‌های خود از طریق فضای اینترنت را دارند لازم است آثار خود را در ابعاد حداقل 15 أ— 10 سانتی‌متر و با وضوح 72 dpi به یکی از نشانی‌های اینترنتی زیر ارسال نمایند.

1) Pelak8.Mag@gmail.com این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید

لازم است همراه با فایل عکس‌های ارسالی، یک فایل حاوی توضیحات عکس‌ها (که در بند 2 قید شده است) نیز ایمیل شود.

ـ مهلت ارسال آثار تا پایان خردادماه 1391 خواهد بود

2) Info@khomool.ir این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید

3) Info@sajed.ir این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید

پس از بررسی اولیه هیئت داوران و انتخاب عکس‌های برگزیده، جهت ارسال فایل اصلی و با کیفیت بالای عکس‌ها با صاحبان آثار تماس گرفته خواهد شد.

لازم است همراه با فایل عکس‌های ارسالی، یک فایل حاوی توضیحات عکس‌ها (که در بند 2 قید شده است) نیز ایمیل شود.

ـ مهلت ارسال آثار تا پایان خردادماه 1391 خواهد بود.

ـ جوایز و امتیازات آثار پذیرفته شده:

1) از میان آثار رسیده به دبیرخانه‌ی مسابقه، 150 اثر برای نمایشگاه و چاپ در کتاب انتخاب می‌شود.

2) به تمامی کسانی که اثرشان برای چاپ در کتاب انتخاب می‌شود، گواهی شرکت در مسابقه و دو نسخه کتاب مجموعه آثار اهدا خواهد شد.

3) معاونت هنری بنیاد حفظ آثار از بین آثار ارسالی به انتخاب هیئت داوران

الف) مبلغ 10 میلیون ریال به برگزیده اول

ب) مبلغ 7 میلیون ریال به برگزیده دوم

ج) مبلغ 5 میلیون ریال به برگزیده سوم

د) مبلغ 2 میلیون ریال به نفرات چهارم تا دهم اهداء خواهد نمود.

نشانی دبیرخانه: تهران ـ خیابان شهید بهشتی ـ خیابان شهید سرافراز ـ بن‌بست حق‌پرست ـ پلاک 18 ـ طبقه سوم ـ معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس ـ مدیریت هنرهای تجسمی

تلقن تماس: 88528905 و 88748417

علاوه بر شماره تلفن‌های فوق سامانه پیامک 30001488 آماده پاسخگویی به سؤالات احتمالی شرکت‌کنندگان خواهد بود.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع:ساجد