تبیان، دستیار زندگی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال در شرایطی با یکدیگر به توافق رسیدند که علی فتح‌الله‌زاده در یک مصاحبه تلویزیونی رسولی‌نژاد را پدر خانواده مثال زد و گفت: این حرف خیلی زشت است که یک پدر فرزندش را دزد معرفی کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زرینچه:هیئت مدیره استقلال یعنی کشک!


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه هیئت مدیره در باشگاه استقلال یعنی کشک چون رسولی نژاد خودش تصمیم گیرنده اول و آخر است،گفت: قبلا به صورت شفاهی استعفای خود را اعلام کردم و امروز نیز استعفای کتبی خود را به دفتر وزیر ورزش خواهم داد.
هیئت مدیره استقلال

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلایل استعفایش از هیئت مدیره باشگاه استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: رسولی نژاد و نجف نژاد بدون هماهنگی با اعضای هیئت مدیره به منزل قلعه نویی می روند و با او به توافق می رسند و پس از آن در جلسه هیئت مدیره این موضوع را قبل از انتخاب مدیر عامل بیان می کنند و پس از انتخاب قلعه نویی نیزرسولی نژاد تصمیم می گیرد که با قلعه نویی و فتح الله زاده جلسه ای سه نفره بدون هماهنگی با سایر اعضا هیئت مدیره ترتیب دهد و حکم به ابقای فتح الله زاده می دهد.

وی در همین خصوص تاکید کرد: بنابراین این مسائل نشان می دهد که رسولی نژاد فقط خودش تصمیم گیرنده است و هیئت مدیره یعنی کشک، بعد هم آقایان می گویند روز بعد از این انتخابها و انتصابها با حضور بقیه اعضای هیئت مدیره تشکیل جلسه می دهیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: من قبلا به صورت شفاهی استعفای خود را اعلام کرده و گفتم که دیگر در جلسات هیئت مدیره استقلال شرکت نمی کنم، حتی برای جلسه روز چهار شنبه هیئت مدیره استقلال نیز مرا دعوت کردند اما به آنها تاکید کردم شرکت نمی کنم.

وی خاطرنشان کرد: با این اتفاقاتی که روز سه شنبه افتاد، قصد دارم چهارشنبه استعفای کتبی خود را نیز به دفتر وزیر ورزش بدهم. چون همانطور که گفتم هیئت مدیره در باشگاه استقلال یعنی کشک چون رسولی نژاد خودش تصمیم گیرنده اول و آخر است. در واقع سایر اعضای هیئت مدیره در این انتخابات و انتصاباتی که صورت گرفت و تصمیماتی که گرفته می شود هیچ نقشی ندارند و بدون یا نبودن آنها هیچ فرقی نمی کند.

زرینچه با تاکید بر اینکه نمی دانم منظور آقای رسولی نژاد از بهانه جویی چیست، گفت:  چرا بعد از جلسه با مظلومی آقایان بدون آنکه به سایر اعضای هیئت مدیره بگویند برای مذاکره با قلعه نویی به منزل او رفتند؟  پس از آنکه رسولی نژاد و نجف نژاد به منزل قلعه نویی رفتند، رسولی نژاد به اعضای هیئت مدیره می گوید که قلعه نویی به من قول داده که استقلال را قهرمان آسیا و لیگ دوازدهم می کند.

وی در خاتمه تاکید کرد: رسولی نژاد پس از این موضوع ترتیب جلسه ای سه نفره را با حضور قلعه نویی و فتح الله زاده می دهد بدون آنکه به سایر اعضای هیئت مدیره اطلاع دهد. او باید در قبال این اتفاقات که به تنهایی تصمیم گیرنده آن بوده پاسخگو باشد.

بخش ورزرشی تبیان


منبع : مهر