تبیان، دستیار زندگی
رییس مؤسسه ملی اقیانوس‏شناسی در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد: نخستین همایش ملی اقیانوس‏شناسی روزهای 20 و 21 خرداد در تهران برگزار می‏شود.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری نخستین همایش ملی اقیانوس‏شناسی درتهران


رییس مۆسسه ملی اقیانوس‏شناسی در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد: نخستین همایش ملی اقیانوس‏شناسی روزهای 20 و 21 خرداد در تهران برگزار می‏شود.

آقای دکتر چگینی

دکتر چگینی اظهارداشت: نخستین همایش ملی اقیانوس‏شناسی طی روزهای شنبه و یکشنبه 20 و 21 خرداد با محوریت هشدار و پیش‏بینی مخاطرات دریایی 1391 در تهران برگزار می‏گردد.

این همایش با حضور مهمانان خارجی و داخلی که به مناسبت روز جهانی اقیانوس و چهلمین سالروز تأسیس مۆسسه بین‏المللی اقیانوسی است برگزار می‏گردد.

وی افزود: همایش ملی اقیانوس‏شناسی روز 20 خرداد برگزار می‏شود و در روز 21 خرداد ماه نیز کارگاه آموزشی با عنوان «هشدار و پیش‏بینی مخاطرات دریایی» برگزار خواهد شد.

در روز 20 خرداد ماه که با حضور میهمانان داخلی و خارجی،کارشناسان و محققان علوم دریایی مراسم گرامیداشت روز جهانی اقیانوس و گرامیداشت چهلمین سالروز تأسیس مۆسسه بین‏المللی اقیانوسی برگزار می‏شود که در این مراسم، سخنرانان درباره اهمیت دریاها و اقیانوس‏ها مطالبی را عنوان خواهند کرد.

همچنین روز 21 خرداد نیز علاقه‏مندان به مباحث هشدار و مخاطرات دریایی می‏توانند در کارگاه آموزشی با همین عنوان شرکت کنند و مباحثی را که اساتید و کارشناسان داخلی و خارجی در این کارگاه به آنها می‏پردازند، فرا بگیرند.

رئیس مۆسسه ملی اقیانوس‏شناسی گفت: همچنین از برگزیدگان مسابقه نقاشی کودکان و دریا و نیز کارگاه صنایع دستی دریایی ویژه بانوان، با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل خواهد آمد.

حشمت اله بهادری

بخش دانش و زندگی تبیان