تبیان، دستیار زندگی
در این جلسه مقرر شد که احمد رسولی نژاد که به عنوان هیئت مدیره فعالیت می کند سخنگوی هیئت مدیره باشد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فتح الله زاده مدیر عامل استقلال باقی ماند


علی فتح الله زاذه در استقلال ماندگار شد. او در پایان جلسه امروز با قلعه نویی و رسولی نژاد اعلام کرد با قدرت می ماند .


فتح الله زاده و قلعه نویی

درحالی که روز گذشته عنوان شد جلسه هیئت مدیره استقلال به اواخر هفته موکول شده و مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال معرفی می شوند از ساعت 15:30 امروز احمد رسولی نژاد، علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی در ساختمان وزارت ورزش گرد هم آمده تا بدین ترتیب با پادرمیانی وزیر ورزش سوتفاهم میان رسولی نژاد و فتح الله زاده برطرف شود.

از دست ندهید

به گزارش گل به نقل از فارس  در این جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید امیر قلعه نویی حکم رسمی خود را به عنوان سرمربی استقلال دریافت کرد و مدیرعامل باشگاه استقلال که شایعاتی پیرامون تغییرش به گوش می رسید در سمت خود ابقا شد و بدین ترتیب نام شهریاری و امیدوار رضایی از بین گزینه های مدیرعاملی حذف و البته دومی همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال فعالیت خواهد کرد.

در این جلسه مقرر شد که احمد رسولی نژاد که به عنوان هیئت مدیره فعالیت می کند سخنگوی هیئت مدیره باشد. یکی دیگر از مصوبات این جلسه سه نفره این بود که فردا جلسه ای با حضور رسولی نژاد، فتح الله زاده، امیدوار رضایی، مقداد نجف نژاد، عبدالرضا ساور و غلامحسین فرزامی و البته جواد زرینچه برگزار شود.

قرار است مسئولان تیم استقلال با زرینچه صحبت کرده و او را متقاعد حضور در جلسه کنند که باید دید کاپیتان پیشین استقلال در این جلسه حضور پیدا می کند یا خیر.

در این جلسه مقرر شد که احمد رسولی نژاد که به عنوان هیئت مدیره فعالیت می کند سخنگوی هیئت مدیره باشد. یکی دیگر از مصوبات این جلسه سه نفره این بود که فردا جلسه ای با حضور رسولی نژاد، فتح الله زاده، امیدوار رضایی، مقداد نجف نژاد، عبدالرضا ساور و غلامحسین فرزامی و البته جواد زرینچه برگزار شود

نکته جالب جلسه سه نفره امروز حضور فرزامی بود که البته وی موفق نشد در جلسه شرکت کند و پس از دقایقی وزارت ورزش را ترک کرد.

قرار است فردا امیر قلعه نویی فهرست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار رئیس هیئت مدیره و دیگر اعضا قرار دهد و برنامه های وی به مرحله اجرا در آید.

در این جلسه تاریخ استارت تمرینات استقلال، حفظ بازیکنان مد نظر سرمربی و به خدمت گرفتن نفرات جدید مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا این تیم فصل جدید را با سرمربی جدید خود آغاز کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: گل