تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل باشگاه استقلال معتقد است كه هیات مدیره مسیر خوبی را پیش نگرفته و با معرفی چهار گزینه به عنوان كاندیدای مدیرعاملی باشگاه كار را پیچیده كرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد فتح‌الله‌زاده از هیئت مدیره


مدیر عامل باشگاه استقلال معتقد است كه هیات مدیره مسیر خوبی را پیش نگرفته و با معرفی چهار گزینه به عنوان كاندیدای مدیرعاملی باشگاه كار را پیچیده كرده است.

فتح الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده كه بر خلاف بیشتر اعضای هیات مدیره استقلال معتقد است با توجه به مشخص نشدن مدیر عامل استقلال هنوز نمی‌توان قلعه نویی را به عنوان سرمربی تیم معرفی كرد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به سوالاتی درباره جلسه هیات مدیره، وضعیت مدیر عامل استقلال و ... پاسخ گفت.

* درباره جلسه روز گذشته هیات مدیره صحبت می‌كنید؟

ـ جلسه خوبی بود و قرار بود كه شهریاری گزارشی بدهد و من هم به عنوان یكی از اعضای هیات مدیره حضور داشتم و به صحبت‌های او گوش كردم. همچنین قرار شد ظرف چند روز آینده شهریاری برنامه‌هایش را به هیات مدیره ارائه كند. بیشتر صحبت‌های هیات مدیره پیرامون همین موضوع بود.

* شما برای باقی ماندن به عنوان مدیر عامل استقلال چقدر برای خودتان شانس قائلید.

ـ همه افرادی كه به عنوان گزینه‌های مدیر عاملی استقلال مشخص شده‌اند شانس گرفتن این سمت را دارند و هر كدام از آن‌ها می‌توانند انتخاب شوند.

* خودتان چقدر مایل هستید كه به عنوان مدیر عامل استقلال ادامه كار دهید؟

ـ بستگی به شرایط موجود دارد. باید شرایط برای كار مهیا باشد تا بتوان كار خوبی را ارائه داد.

* چه شرایطی باید مهیا باشد؟

ـ در حال حاضر ما از شرایط مناسب فاصله گرفته‌ایم. در جلسه‌ای كه من نبودم خود دوستان مصاحبه كردند و چهار گزینه را به عنوان كاندیدای مدیر عاملی استقلال معرفی كرده‌اند و این نشان می‌دهد كه اختلاف نظرهای زیادی در هیات مدیره وجود دارد. چهار گزینه برای پست مدیرعاملی زیاد است. معمولا یك گزینه و نهایتا دو نفر برای این سمت باید به عنوان كاندیدا معرفی شوند. اختلاف سلیقه در هیات مدیره كار را مشكل می‌كند. هر كدام از چهار گزینه‌ای كه معرفی شده‌اند، یك آدم در هیات مدیره دارند. بنابراین وقتی كه مدیر عامل باشگاه انتخاب شود، سه نفر دیگر عضو هیات مدیره از انتخاب نشدن گزینه‌شان ناراحت می‌شوند. فكر می‌كنم كه راه خوبی را نرفته‌ایم و می‌توانستیم بهتر كار كنیم. كارمان پیچیده شده است و امیدوارم كه بتوانیم كار را راحت‌تر كنیم.

یكی از جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری استقلال قلعه نویی است. ضمن این كه پرویز مظلومی هم دو، سه روز پیش برنامه خودش را به هیات مدیره ارائه كرد

* در صورتی كه به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب نشوید چه برنامه‌ای دارید؟

ـ من هنوز هستم و كارم را انجام می‌دهم.

* یعنی هنوز فكری برای آینده نكرده‌اید؟

ـ خیر.

* در جلسه دیروز امیر قلعه نویی هم به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

ـ او هنوز به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب نشده است! مگر هیات مدیره می‌تواند سرمربی تیم را انتخاب كند؟

* اما رسولی نژاد گفت كه به امیر قلعه نویی اختیار تام داده شده است.

ـ او گفته است كه اگر سرمربی را انتخاب كنیم به او اختیار تام می‌دهیم. هیات مدیره نمی‌تواند برای تیم سرمربی انتخاب كند، بنابراین در شرایطی كه هنوز برای انتخاب مدیر عامل به توافق نرسیده‌ایم، نمی‌شود سرمربی انتخاب كرد. حتی قرار شده است كه خود قلعه نویی برنامه‌هایش را ارائه كند.

* اما با این حال بعید است كه نفر دیگری به غیر از قلعه‌نویی فصل آینده روی نیمكت استقلال بنشیند.

ـ یكی از جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری استقلال قلعه نویی است. ضمن این كه پرویز مظلومی هم دو، سه روز پیش برنامه خودش را به هیات مدیره ارائه كرد.

* حضور كلمنته چقدر جدی بود و آیا با او صحبتی شده بود؟

ـ من اطلاعی از این موضوع ندارم و درباره آن با من صحبتی نشده است.

* جواد زرینچه هم نسبت به اقدام هیات مدیره و جلسه آن‌ها با قلعه نویی اعتراض داشت و به همین دلیل در جلسه روز گذشته شركت نكرد.

ـ به هر حال زرینچه هم نظر خودش را داده و از این كار هیات مدیره ناراحت بود و نسبت به آن اعتراض داشت.

* وضعیت مدیر عامل استقلال چه زمانی مشخص می‌شود؟

ـ مدیر عامل استقلال تا سه روز آینده مشخص می‌شود و بلافاصله پس از آن مربی مورد نظر مدیر عامل لیست خود را ارائه می‌كند تا كارها انجام شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا