تبیان، دستیار زندگی

کارت تبریک میلاد حضرت امام محمد تقی(ع)

شما کاربران عزیز تبیانی می‌توانید برای تبریک میلاد امام محمد تقی (علیه‌السلام)، از کارت تبریک طراحی شده در باشگاه کاربران استفاده کرده و این میلاد فرخنده را به دوستان و آشنایان خود تهنیت بگویید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سعید سخایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارت تبریک میلاد حضرت امام محمد تقی(ع)

 

 

شادیم كه قلب شیعه شاد است امشب        كار همه بـــــر وفق مـــراد است امشب

درهاى بهشــــــت آرزو باز شــــده است         چون شام ولادت جـــــــواد است امشب

این جشن را با کارت پستال‌های زیبا به دوستان خود تبریک بگویید.

امروز، روز عید و شادی است. یکی از روزهای خوب و شاد خدا؛ روزی که همه شیعیان اهل بیت علیهم‌السلام، دل‌هایشان غرق نور و شادمانی است. امروز، روز تولد امام نهم شیعیان، امام محمد تقی (علیه‌السلام) فرزند بزرگوار امام رضا (علیه‌السلام) است.

حضرت امام رضا (علیه‌السلام) براساس نصبی كه از پیامبر اكرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) و امیر مۆمنان علی (علیه‌السلام) به او رسیده بود، فرزند خود را به جواد، زكی، و تقی ملقب فرمودند. این امام همام نیز مانند امامان دیگر، با بهره‌مندی از علوم توحیدی و دریافت حقایق ملکوتی، قطره‌هایی از دریای علم و حکمت را در صحنه‌های مختلف زندگی به نمایش گذاشته‌اند.

امام محمد تقی (علیه‌السلام) می‌فرمایند: سه چیز است كه هر كس آن را مراعات كند، پشمیان نگردد: اجتناب از عجله، مشورت كردن و توكل بر خدا در هنگام تصمیم گیری. (مسند الامام الجواد، ص 247)

 

شما کاربران عزیز تبیانی می‌توانید برای تبریک میلاد امام محمد تقی (علیه‌السلام) و پاسداشت این خجسته زادروز، از کارت تبریک طراحی شده در باشگاه کاربران برای این روز استفاده کرده و این میلاد فرخنده را به دوستان و آشنایان خود تهنیت بگویید.

این كارت تبریك زیبا را از اینجا و با جمله‌هایی که دوست دارید برای آشنایان خود بفرستید.

 

 


 

باشگاه كاربران تبیان