تبیان، دستیار زندگی
پس از گذشت 75 سال ؛ درس تربیت بدنی كلاس اول ابتدایی مدون می شود باتیستوتا : می خواهم به یك باشگاه لندنی بپیوندم رقابتهای جودو جام فجر دوازدهمین دوره رقابتهای بین المللی جودو جام فجر مرداد ماه سال جاری در مجموعه ورزشی آزادی ته...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقابتهای جود و جام فجر

دوازدهمین دوره رقابتهای بین المللی جودو جام فجر مرداد ماه سال جاری در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

تیم های هند، كویت، پاكستان، آلبانی و جمهوری آذربایجان برای حضور در رقابت های بین المللی جودو جام فجر اعلام آمادگی كرده اند

و تیم های پاس تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، ایلام، خراسان، نیروی زمینی ارتش و نیروی مقاومت بسیج در این رقابت ها حضور

خواهند داشت.

گفتنی است "كامیل جان یوسف اف " وزیر ورزش ازبكستان و رئیس فدارسیون جودو الجزایر به عنوان مهمان در این مسابقات حضور

خواهند یافت.

پس از گذشت 75 سال ؛ درس تربیت بدنی كلاس اول ابتدایی مدون می شود

پس از گذشت 75 سال عمر درس تربیت بدنی در مدارس كشور ، در سال تحصیلی 83 ـ 1382 این درس همانند دروس دیگر دارای برنامه مدون می شود . برای آموزش الفبای ورزش و تربیت بدنی به دانش آموزان ، از سال تحصیلی 82 ـ 83 درس تربیت بدنی در پایه اول ابتدائی سراسر كشور به صورت برنامه ریزی شده و مدون انجام خواهد شد تا دانش آموزان با اصول اولیه ورزش به صورت علمی آشنا شوند .

"گابریل باتیستوتا" بارها و بارها علاقه خود برای پیوستن بهیكباشگاه انگلیسی كه بیشترین اشتیاق را به جذب او نشان دهد، درفصل آینده اعلام كرده است .

این آرژانتینی ، انگلستان را بهترین مكان برای خاتمه دوران فوتبال و سپری كردن زندگی خود به همراه خانواده اش می داند .

وی تصریح كرد كه اولویت او ، پیوستن به منچستر یونایتد است . اما شیاطین سرخ هنوز پیشنهادی برای جذب او نداشته اند ، بنابراین اولین مقصد این بازیكن 34 ساله لندن خواهد بود . وی در مصاحبه با هفته نامه"كانتروكمپو" گفت : "‌ستیمیو آلولیسو" ، مدیر برنامه هایمن ، در تلاش است تا موافقت مسئولین را برای خاتمه دوران بازیگری من در انگلیس بگیرد .

من به او گفته ام یا"منچستر یونایتد" یا یك تیم لندنی ، با این ضمانت كه تا آنجایی كه من می توانم بازی كنم .

وی در خاتمه افزود : من 34 سال دارم و نمی توانم تصور كنم كه منچستر،  "رودفان نیستلروی" را بفروشد تا مرا به خدمت بگیرد . بنابر این هدف اصلی من یك باشگاه لندنی خواهد بود .

ایران، قهرمان جهان را متوقف كرد

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی دوستانه خود در مقابل اسپانیا با نتیجه 6 بر 2 پذیرای شكست شد.

تیم ملی فوتسال همچنین در دومین دیدار خود مقابل تیم ملی فوتسال اسپانیا به تساوی دست یافت. در این دیدار كه در "لاریوخا"  اسپانیا برگزار شد ، تیم فوتسال ایران در یك بازی موفق توانست مقابل تیم فوتسال این كشور كه قهرمان جهان است، به تساوی 2-2 دست یابد. مجتبی معینی و سیامك داداشی دو گلزن تیم ایران بودند. ضمن اینكه در این بازی مهمترین بازیكن و گلزن فوتسال ایران و آسیا وحید شمسایی از بازی اخراج شد.