تبیان، دستیار زندگی
اده از صندوق پستی د ر تمامی سایتها تا حدود 90% یكسان و شبیه هم می باشد و شما با فراگیری این قسمت در صورت نیاز میتوانید در سایتهای دیگر نیز ثبت نام كنید. ابتدا شما با نوشتن آدرس ( mail.yahoo.com  ) در قسمت آدرس پنجره اینت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طریقه ثبت نام کردن

طریقه ثبت نام و استفاده از صندوق پستی د ر تمامی سایتها تا حدود 90% یكسان و شبیه هم می باشد و شما با فراگیری این قسمت در صورت نیاز میتوانید در سایتهای دیگر نیز ثبت نام كنید.

ابتدا شما با نوشتن آدرس (mail.yahoo.com )در قسمت آدرس پنجره اینترنتتان وارد صفحه ای میشوید  كه اطلاعات زیر روی آن قرار دارد.(و یا میتوانید وارد سایت یاهو(Yahoo )شده /http://www.yahoo.com و گزینهYahoo mail  را انتخاب نمایید.

در روی این صفحه دومقوله مجزا وجود دارد.

1) اگر شما قبلا" آدرس الكترونیكی از سایت یاهو(Yahoo)دارید:

!I"m already registered with Yahoo

(من قبلا" در سایت یاهو ثبت نام كرده ام) میتوانید با نوشتن نام كاربری خودتان مثلا"aliدرقسمت   Yahoo! ID (نام كاربر) و نوشتن رمز ورود یا پسورد در قسمت  Password و زدن كلیدEnter یا كلیك ماوس روی دكمهSign in وارد صندوق پستی تان  شوید و نامه های خود را بخوانید  یا نامه ای جدید به افراد مورد نظر بنویسید.

اگر در جعبهRemember my ID &password كلیك نمایید به آن كامپیوتر اعلام داشته اید كه از این كامپیوتر فقط شما استفاده می كنید و جهت اتصال سریع از دفعات دیگر نام كاربری و رمز شما را را درحافظه نگه داشته باشد. در صورتی که افراد مختلفی از سیستم تان استفاده می کنند از انتخاب آن خودداری نمایید تا دیگران به نامه های شما دسترسی نداشته باشند.

I"m a New User

روی !Sign me Up ( از من به عنوان یك كاربر جدید ثبت نام به عمل بیاور) كلیك نمایید تا فرم ثبت نام باز شود و شما با تكمیل این فرم بطور كامل شناسایی شده و یك آدرس منحصر به فرد و اختصاصی برای خودتان با حدود 4 مگا بایت ظرفیت از سایت یاهو دریافت نمایید.