تبیان، دستیار زندگی
این کتاب کاربردی و برمبنای واقعیت به گونه ای طراحی شده است تا الهام بخش شما باشد که عقاید و راه کارهای جدید را امتحان کنید .اگر تمرین های پیشنهاد شده را به کار ببرید و به دقت مطالب آن را مطالعه کنید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقویت اعتماد به نفس

(معرفی کتاب، زنگ های پروشی)

تقویت اعتماد به نفس (معرفی کتاب، زنگ های پرورشی)

در بسیاری از مدارس، مسابقات کتاب و کتاب خوانی برگزار می شود. انتخاب کتاب مناسب و معرفی آن به دانش آموزان، از موضوعاتی است که می بایست با دقت توسط دبیر محترم پرورشی و امور تربیتی و دیگر مسئولان مدرسه بررسی شود.

در این راستا مرکز یادگیری سایت تبیان،‌ به منظور پر بار کردن زنگ های پرورشی در این بخش اقدام به معرفی کتاب هایی مناسب برای دانش آموزان نموده است.

امید است این پیشنهادات مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

کلمات ربط conjunctions

نام کتاب: تقویت اعتماد به نفس

نویسنده: کانی پالادینو

مترجم: صفورا شهلایی

ناشر: انتشارات نسل نو اندیش

سال چاپ: 1387

این کتاب مناسب نوجوانان و جوانان می باشد.

معرفی:

این کتاب کاربردی و برمبنای واقعیت به گونه ای طراحی شده است تا الهام بخش شما باشد که عقاید و راه کارهای جدید را امتحان کنید. اگر تمرین های پیشنهاد شده را به کار ببرید و به دقت مطالب آن را مطالعه کنید می توانید بر میزان موفقیت های خود بیفزایید و اعتماد به نفس خود را در شغل و زندگی شخصی تان افزایش دهید.

اعتماد به نفس یک ویژگی شخصی است که هرکس خود را متعهد کند وظایفی را جهت اصلاح و رشد شخصی انجام دهد، می تواند اعتماد به نفس خویش را بالا ببرد. تمرین ها و مفاهیم این کتاب توسط صدها نفر در کارگاهی تحت عنوان «خود باوری و خلق بهترین ها » انجام شده است.

بازخورد و نظریات آن ها در این کتاب گنجانده شده است. در نتیجه خط مشی و روشی کاربردی و واقعی را جهت بهینه سازی اعتماد به نفس ارائه می دهد.

اعتماد به نفس پلی است بین آن چه هستید و آن چه انجام می دهید. شخصی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است آموخته است که چه چیزی در زندگی اهمیت دارد .

فردی که دارای عزت نفس بالا، با احساساتی چون ترس یا عدم اعتماد به نفس بیگانه است و خود را دست کم نمی گیرد. چنین فردی بدون چشم پوشی از ارزش ها و اصول اخلاقی می تواند انتخاب کند و مسئولیت کارهایش را برعهده گیرد.

در این کتاب خواهید آموخت:

1- خطر متحول شدن را بپذیرید و بر ترس خود غلبه کنید.
2- مثبت اندیشی خود را گسترش دهید.
3- الگوهای فکری منفی را به گونه ای مثبت تغییر دهید
4- چگونه برای رسیدن به موفقیت اقدام کنید.

شایان ذکر است که این کتاب از سری کتاب های 50 دقیقه ای کاربردی است که در صدد است آگاهی فرد را از تاثیرات اعتماد به نفس بر نحوه نگرش و عملکرد شخصی بالا ببرد و هم چنین راه کارهایی ارائه دهد که فرد بتواند اعتماد به نفسش را تقویت کند هم چنین به کودکان جهت تقویت و افزایش اعتماد به نفس یاری رساند.

پیشنهاد می گردد این کتاب توسط مسئولین مدرسه و هم چنین والدین دانش آموزان مطالعه گردد.


مرکز یادگیری سایت تبیان - تهیه: شکوفه باصری

تنظیم: یگانه داودی