تبیان، دستیار زندگی
باشگاه كاربران تبیان، ویژه‌نامه‌ای را به عنوان «به دنبال سلامتی» در راستای افزایش اطلاعات پزشكی و همچنین حفظ سلامتی شما كاربران عزیز، از بخش‌های متنوع كاربری خود انتخاب و آماده كرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درباره ویژه‌نامه «به دنبال سلامتی»

ویژه‌نامه پزشكی و سلامت

به نام خدا

سلام

تا به حال فكر كرده‌اید كه سلامتی بهترین نعمت خداست؟ از این جهت بهترین نعمت خوانده می‌شود كه اگر جسم و جان، به هر دلیلی از این نعمت خدادادی دور شود، زندگی سخت و طاقت‌فرسا خواهد شد.

امام علی علیه‌السلام می‌فرمایند: دو نعمت است که ارزش آن‌ها را نمی‌دانند، مگر کسی که آن‌ها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی. به همین جهت، باشگاه كاربران تبیان نیز ویژه‌نامه‌ای را به عنوان «به دنبال سلامتی» در راستای افزایش اطلاعات پزشكی و همچنین حفظ سلامتی شما كاربران عزیز، از بخش‌های متنوع كاربری خود انتخاب و آماده كرده است كه آن را به شما تقدیم می‌كند. امیدواریم كه با مطالعه این مطالب، بیش از پیش به سمت سلامتی و تندرستی گام بردارید.

شما كاربران عزیز تبیان، در صورت تمایل به كسب اطلاعات بیشتر در مورد مسائل پزشكی، می‌توانید به بخش‌های كاربری و محتوایی سایت تبیان كه در این مقاله فهرست شده‌اند، مراجعه نمایید:

انجمن بهداشت و سلامت

انجمن بهداشت و سلامت، یكی از بخش‌های انجمن‌های تخصصی تبیان است كه می‌توانید در آن جا پرسش‌های پزشكی خود را مطرح كرده و با سایر كاربران، در مورد مسائل مهم پزشكی مباحثه نمایید.

ثبت مطالب روزانه تبیان

بخش ثبت مطالب روزانه تبیان نیز دارای بخش‌های متنوعی در مورد مسائل پزشكی و حفظ سلامت است. از جمله این قسمت‌ها می‌توان به سلامت و بهداشت جامعه و همچنین بخش بیماری‌ها اشاره كرد. شما كاربران عزیز علاوه بر استفاده از اطلاعات و دانش پزشكی ثبت شده در این بخش، می‌توانید مطالب مرتبط با این موضوعات را نیز در بخش ثبت مطالب روزانه ثبت كنید.

تبلاگ تبیان

سامانه تبلاگ تبیان بخش كاربری دیگری است كه مانند سایر بخش‌ها، می‌تواند محلی برای مطالعه علوم پزشكی و كسب اطلاعات روز دنیا در این زمینه باشد.

شبكه اجتماعی تبیان

شما كاربران عزیز می‌توانید با حضور در شبكه اجتماعی تبیان، و با ایجاد یا عضویت در گروه‌های پزشكی، به تعامل با سایر كاربران پرداخته و دانش پزشكی خود را افزایش دهید.

بخش سلامت سایت تبیان

بخش سلامت سایت تبیان نیز كه از قسمت‌های مهم و پربازدید سایت به شمار می‌رود، با بخش‌های مختلفی همچون: انواع بیماری‌ها و درمان آن‌ها، سلامت روح و روان، سلامت جامعه و سلامت از دیدگاه اسلام، اطلاعات بسیار مناسب و مفیدی را در مورد مسائل پزشكی در اختیار شما كاربران عزیز قرار می‌دهد.

بخش مشاوره تبیان

بخش مشاوره تبیان هم به دلیل در اختیار داشتن كارشناسان متخصص در قسمت سلامتی و پزشكی خود، پاسخگوی سؤالات شما كاربران عزیز در این زمینه است.

و در كلام آخر می‌گوییم كه، باشگاه كاربران تبیان، یك زندگی سرشار از صحت و سلامتی را برای شما آرزومند است.


باشگاه كاربران تبیان