تبیان، دستیار زندگی
امروز کاربران همیشه همراه تبیان؛ لباس ارتش سایبری امام زمان(عج) را بر قامت رشید خود نشانده و یک بار دیگر حضور خود را در عرصه‌ای دیگر نشان خواهند داد، عرصه دفاع از حریم ولایت و امامت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاربران تبیان؛ ارتش سایبری امام زمان(عج)

امام هادی علیه السلام

به نام خدا

کاربران عزیز و همراه تبیانی؛ امروز روز دیگریست...

به یاد داریم هر زمان که ولادت گلی از گل‌های باغ عترت بود؛ این کاربران ارزشی تبیان بودند که با دلنوشته‌های خود و با حضور خود در فضای سایت تبیان، جشن ولادت را زیباتر و شادتر می‌کردند.

خوب به خاطر داریم هر زمان که زمان عزاداری و سوگواری برای بزرگی از بزرگان شجره طیبه نبوت بود؛ این همراهی کاربران تبیان بود که رنگ و بوی عزا را غلیظ‌تر و پررنگ تر به جان و مشام ما می‌نشاند.

اما امروز روز دیگریست...

امروز کاربران همیشه همراه تبیان؛ لباس ارتش سایبری امام زمان (عج) را بر قامت رشید خود نشانده و یک بار دیگر حضور خود را در عرصه ای دیگر نشان خواهند داد... عرصه دفاع از حریم ولایت و امامت... عرصه مبارزه با بی حرمتی و توهین به دریای آبی هدایت...

گویا آنان که هیچ بویی از عشق نبرده‌اند، نخوانده‌اند و ندانسته‌اند که... کی شود دریا به پوز سگ نجس...

امروز روز دیگریست...

اعضای همدل و شریف تبیانی و کاربران خدادوست و ولایت محور تبیان، در قالب سربازان امام زمان (عج) در فضای مجازی؛ اعتراض خود را به این همه سیاهی و پلشتی نشان خواهند داد.

سربازان ارتش سایبری امام زمان (عج)؛ همچون تمامی پاسداران حریم ولایت و امامت، به رصد فضای مجازی و اینترنت پرداخته و هر جا که نشانی از بی حرمتی و بی احترامی به امام علی النقی علیه‌السلام ببینند اقدام به دفاع از حریم ولایت خواهند کرد.

از شما دعوت می‌کنیم:

1 – قبل از هر کاری نخست با مراجعه به این نشانی؛ امضای الکترونیکی خود را در طومار اعتراض به توهین سپاهیان ابلیس اعلام نمایید.

2 – اگر مایلید با عوامل سایت تبیان برای بزرگداشت امام مظلوممان حضرت هادی (علیه‌السلام)، همفکری نمایید؛ این مقاله  را حتما مطالعه کنید.

3 – اگر به شبکه‌های اجتماعی دیگر (حتی شبکه‌های فیلتر شده) سر می‌زنید؛ با مشاهده هرگونه محتوای توهین‌آمیز به حریم ولایت، با ارسال گزارش محتوای توهین‌آمیز به مسئولان آن شبکه؛ اعتراض خود را نشان دهید. فراموش نکنیم که قوت ما، در تعداد بسیار زیاد ماست. (یدالله مع الجماعه)

4 – چنانچه در وصف امام هادی علیه‌السلام دلنوشته‌ای دارید؛ شعری گفته‌اید یا سخنی دارید، با مراجعه به بخش ثبت مطالب اعضا؛ قسمت اهل بیت؛ آن را ثبت نمایید.

5 – با حضور در انجمن‌های تخصصی تبیان؛ انجمن قرآن و عترت در مباحث مربوط به این رویداد شرکت کرده و نظرات خود را ثبت نمایید.

6 – اگر با دستان هنرمند خود اثری در قالب عکس؛ کاغذدیواری و ... آماده کرده‌اید، با ارسال اثر خود به نشانی user clubمحتوای هنری خود را در ویژه‌نامه آتی سایت تبیان به نمایش بگذارید.

7 – اگر در تبیان وبلاگ دارید و از سیستم قوی تبلاگ و جستجوی بی نظیر آن استفاده می‌کنید با درج مطالب و محتوای مناسب درباره امام هادی علیه‌السلام؛ و درج مکرر کلمه «نقی» در وبلاگ خود؛ فضای مجازی را به عطر نام مقدس ایشان معطر بسازید.

8 – با مراجعه به شبکه اجتماعی تبیان و با حضور در گروه هایی که کاربران در این باره ساخته اند و شرکت در مباحث و گفتگوهای گروه؛ ارادت خود را به آستان پاک ایشان ابراز نمایید.

در پایان امید داریم که همگی ما، سرباز لایقی برای امام زمانمان مهدی موعود عج الله تعالی فرجه الشریف بوده و با انجام هر اقدامی هرچند ناچیز در این زمینه، شایستگی بودن در رکاب ایشان را داشته باشیم.

باشگاه كاربران تبیان