تبیان، دستیار زندگی
ی : خون شیخ احمد یاسین درخت تناور مقاومت اسلامی را آبیاری و شعله خشم ملت فداكار فلسطین را شعله‌ورتر خواهد كرد متن كامل پیام مقام معظم رهبری به این شرح است: « اطلاع یافتیم كه دست گنهكار رژیم غاصب صهیونیستی مرتكب جنایتی بزرگ شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهید شیخ یاسین

مقام معظم رهبری :

خون شیخ احمد یاسین درخت تناور مقاومت اسلامی را آبیاری و شعله خشم ملت فداكار فلسطین را شعله‌ورتر خواهد كرد

متن كامل پیام مقام معظم رهبری به این شرح است:

« اطلاع یافتیم كه دست گنهكار رژیم غاصب صهیونیستی مرتكب جنایتی بزرگ شده و عالم مجاهد مرحوم شیخ احمد یاسین بنیانگذار و پیشوای جنبش حماس را به شهادت رساندند.شهادت بی‌گمان آرزوی همیشگی این شیخ مجاهد پارسا بود و كشته شدن در راه خدا در كام بندگان مخلص او شیرین است. ولی این نمی‌تواند از عظمت گناه تبهكاران غاصب صهیونیست بكاهند و وزر این جنایت بزرگ را بر دوش آنان سبك كند. خون شیخ احمد یاسین درخت تناور مقاومت اسلامی را آبیاری و شعله خشم ملت فداكار فلسطین را شعله‌ورتر خواهد كرد و مظلومیت او پرچم مظلومیت فلسطین را به اهتزاز در خواهد آورد.

آنچه از شیخ احمد یاسین و ملت فلسطین با این جنایت ستاندند جسمی نحیف و علیل بود. فكر او را و خطی را كه او ترسیم كرد و راهی را كه او گشود نخواهند توانست از ملت فلسطین بگیرند. روح شیخ زنده است و درس او كه اینك با خون مظلومانه‌اش ماندگارتر و برجسته‌تر شده زمزمه‌ی جوانان و نوجوانان نسل آینده فلسطین خواهد بود. تبهكاران غاصب فلسطین بدانند كه قدرت احمقانه آنان بزرگ ‌ترین شاهد ضعف و شكست آنهاست و رژیم غاصب و دولت مجعول صهیونیستی محكوم به فناست. فلسطین متعلق به ملت فلسطین است و هر لجاجتی در برابر این حق مسلم سرنوشتی جز ناكامی و شكست ندارد.

“لیحق الله الحق و یبطل الباطل و لو كره الكافرون”

این جانب شهادت این شیخ مجاهد فی‌سبیل الله را به روح بلند او تبریك و به ملت فلسطین و به ویژه به جوانان سرفراز مبارز فلسطینی و نیز به خاندان مكرم او تسلیت می‌گویم و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان فلسطین و لبنان را از خداوند متعال مسئلت می‌كنم.

سید علی خامنه‌ای 30ام محرم‌الحرام 1425 مطابق با 3 فروردین 1383