تبیان، دستیار زندگی
کانون مداحان كشور وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، در بیانیه‌ای به مناسبت كشتار مظلومانه مردم غزه جنایات دردمنشانه رژیم صهیونیستی را محكوم كرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیانیه کانون مداحان كشور به مناسبت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

جنایات در غزه

کانون مداحان كشور وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، در بیانیه‌ای به مناسبت كشتار مظلومانه مردم غزه جنایات دردمنشانه رژیم صهیونیستی را محكوم كرد.

در این بیانیه آمده است: سال‌هاست كه سرزمین مظلوم فلسطین لگدكوب چكمه‌پوشان غاصبی است كه با حمایت قدرت‌های استكباری و استعماری غرب میلیون‌ها نفر را آواره كرده و هزاران نفر را به خاك و خون كشانده است. سستی و بی‌اعتنایی دولت‌های اسلامی و عربی كه برای خود خفت و ننگ خریده‌اند و شرف و مسئولیت اسلامی و انسانی را در برابر این ملت مظلوم و نیز جهانیان باخته‌اند، باعث گسترش روز به روز دامنه این جنایات شده است.

در ادامه بیانیه آمده: اما این‌بار غزه در حال سرایش شعری دیگر است و داستانی دیگر بر صفحه تاریخ می‌نگارد. داستان مردم مظلوم و بی‌پناهی كه با وجود برخورداری از دولتی برآمده از اراده دمكراتیك خود مدت‌های مدیدی است، در محاصره بی‌رحمانه رژیم اشغالگر قدس به سر می‌برد، و از كمترین امكانات و ضروری‌ترین مقوله‌های تغذیه‌ای و بهداشتی بی‌بهره گشته است.

از نگاه اشغالگران و سازشكاران منطقه، اهالی غزه هر روز به خاك و خون كشیده می‌شوند تا كیفر و عقوبت رای خود در انتخابات مردمی اخیر كه تحت نظارت مجامع بین‌المللی برگزار شد را پس دهند و درس عبرتی باشند برای دیگر مردم فلسطینی در كرانه باختری كه گمان نبرند با الگو گرفتن از مقاومت دو ساله آنان، می‌توانند شرف آزادی و انسان بودن و برخورداری از دولت مردمی را در اختیار داشته باشند.

در پایان این بیانیه تأكید شده: ما اعضای كانون‌های مداحان استان‌های سراسر كشور بر خود لازم می‌دانیم این غم عظمی را به محضر شریف مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و تمامی دلسوزان عالم بشریت و به ویژه مردم عزیز غزه تسلیت گفته و ضمن اعلام هم‌بستگی خود با آرمان مقدس فلسطین آمادگی خود را برای هر نوع دفاع از برادران مسلمان خود اعلام داشته و از آزاداندیشان و به‌خصوص مسلمانان، درخواست می‌نماییم به هر شیوه ممكن به یاری مردم غزه بشتابند.

روابط عمومی موسسه تبیان