تبیان، دستیار زندگی
دومین نمایشگاه و جشنواره ملی رسانه های دیجیتال، فردا صبح برای بازدید عمومی گشایش یافته و مراسم افتتاحییه امروز بعد از ظهر از ساعت 15 الی 17 برگزار می شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال امروز برگزار می شود

دومین جشنواره رسانه های دیجیتال

دومین نمایشگاه و جشنواره ملی رسانه های دیجیتال، فردا صبح برای بازدید عمومی گشایش یافته و مراسم افتتاحییه امروز بعد از ظهر از ساعت 15 الی 17 برگزار می شود.

بنابر این گزارش، در این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی داشته و این مراسم با حضور دیگر وزراء ، مقامات دولتی ، كارشناسان و اصحاب رسانه های جمعی برگزار می شود.

بسته های نرم افزاری چند رسانه ای،نرم افزارهای تلفن همراه،،بازی های رایانه ای،پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها،هنرهای دیجیتال و بخش ویژه انقلاب اسلامی ( به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ) بخش های اصلی جشنواره است و بخش های جانبی نمایشگاه امسال شامل ؛ نشست های تخصصی و کارگاههای آموزشی ، خانواده و فنآوری اطلاعات ، آثار فرهنگی و هنری با موضوع رسانه های دیجیتال ، مسابقات ، مراکز ارائه دهنده خدمات حوزه رسانه های دیجیتال و بخش ویژه نوآوری است.

بیش از 500 غرفه با حضور بخش های دولتی و خصوصی و همچنین حدود 140 پایگاه اینترنتی و وبلاگ فعال و رسانه های دیجیتالی شامل پایگاه های خبری امسال در جشنواره حضور دارند.

دومین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال با هدف ترویج فرهنگ استفاده صحیح ار رسانه های دیجیتال از امروز به مدت 10 روز در مساحت 50 هزار متر مربع در فضای كلی شبستان مصلای تهران برگزار می شود.

گفتنی است، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز حضور بسیار گسترده ای در زمینه های فروشگاه اینترنتی، سایت، نرم افزار، مدرسه اینترنتی و مرکز داده های مکانی(GPG - GIS) دارد. به همین منظور از کلیه علاقمندان و کاربران عزیز به منظور بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل می آید.

این نمایشگاه از تاریخ اول آبان ماه به مدت ده روز در محل مصلای بزرگ تهران ادامه خواهد یافت.

روابط عمومی موسسه تبیان